Gjest diingo Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Jeg begynte med skinoren (mot kviser) for under 2 uker siden, og jeg har nesten aldri sett verre ut. Jeg har mer utbrudd nå enn før til tider. Det er heldigvis ikke dype kviser jeg har nå, jeg bare våkner om morningen og har en hau med hvit/gule kviser som er klar til å poppe. Til og med på steder i ansiktet jeg ALDRI har hatt steder før... Jeg er nesten redd for å forsette på den.. Er det noen som har opplevd det samme? Blir det bedre?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg begynte med skinoren (mot kviser) for under 2 uker siden, og jeg har nesten aldri sett verre ut. Jeg har mer utbrudd nå enn før til tider. Det er heldigvis ikke dype kviser jeg har nå, jeg bare våkner om morningen og har en hau med hvit/gule kviser som er klar til å poppe. Til og med på steder i ansiktet jeg ALDRI har hatt steder før... Jeg er nesten redd for å forsette på den.. Er det noen som har opplevd det samme? Blir det bedre? Jeg brukte Skinoren mye da jeg hadde kviser, det denne gjør er å får ut all driten i huden din, for å så få det til å forsvinne med å tørke de ut. Så jeg syns du skal gi den litt mer tid og tålmodighet og se om det blir bedre etterhvert nå. Jeg ble veldig tørr i huden av denne, så tørr at det gjorde vondt om jeg ikke hadde på meg fuktighetskrem (for sensitiv hud såklart) om kvelden og morgenen.. Og jeg likte ikke at jeg ikke kunne sole meg da jeg brukte den Prøv i 1-2 uker til, om ikke kan du evt prøve Basiron? Nesten det samme, den syns jeg var litt mildere, men funket greit den også, tok kanskje ikke alt av kviser, men ble ikke så knusktørr i huden. Anonymous poster hash: bbdf3...509
Gjest diingo Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg brukte Skinoren mye da jeg hadde kviser, det denne gjør er å får ut all driten i huden din, for å så få det til å forsvinne med å tørke de ut. Så jeg syns du skal gi den litt mer tid og tålmodighet og se om det blir bedre etterhvert nå. Jeg ble veldig tørr i huden av denne, så tørr at det gjorde vondt om jeg ikke hadde på meg fuktighetskrem (for sensitiv hud såklart) om kvelden og morgenen.. Og jeg likte ikke at jeg ikke kunne sole meg da jeg brukte den Prøv i 1-2 uker til, om ikke kan du evt prøve Basiron? Nesten det samme, den syns jeg var litt mildere, men funket greit den også, tok kanskje ikke alt av kviser, men ble ikke så knusktørr i huden. Anonymous poster hash: bbdf3...509 Om den skal få ut all driten så skjønner jeg litt mer.. for jeg har diskotek i ansiktet nå.. aldri hatt så mange gule kviser som har komt å gått før... så ble nesten litt redd... men nå har det begynt å roe seg Blir tør jeg også, så er aktiv med fuktighetskremmen Er ikke noe kjekt å ta sminke oppå heller har jeg merket... den virker som den har gått inn i huden, men det er veldig tydelig at jeg har krem på tror jeg... men akkurat nå har jeg ikke noe valg... jeg hadde skremt livet av folk om jeg gikk uten, hehe
irislily Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Om den skal få ut all driten så skjønner jeg litt mer.. for jeg har diskotek i ansiktet nå.. aldri hatt så mange gule kviser som har komt å gått før... så ble nesten litt redd... men nå har det begynt å roe seg Blir tør jeg også, så er aktiv med fuktighetskremmen Er ikke noe kjekt å ta sminke oppå heller har jeg merket... den virker som den har gått inn i huden, men det er veldig tydelig at jeg har krem på tror jeg... men akkurat nå har jeg ikke noe valg... jeg hadde skremt livet av folk om jeg gikk uten, hehe Jeg lo beklager
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Jepp, første måneden var HELVETE, hele trynet mitt poppa i en masse kviser. Det gikk over, og nå, etter 3 måneder med jevn bruk, er ansiktet mitt helt glatt, helt kvisefritt, og arrene begynner å lysne skikkelig. Elsker den kremen, den første perioden er tøff, den skal liksom tømme huden skikkelig for drit. Ikke bruk sminke, eller minst mulig, gi det tid, dette blir bra. Måten huden din reagerer på nå, sier meg at den fungerer som den skal Anonymous poster hash: 56146...1e1
Gjest diingo Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Jepp, første måneden var HELVETE, hele trynet mitt poppa i en masse kviser. Det gikk over, og nå, etter 3 måneder med jevn bruk, er ansiktet mitt helt glatt, helt kvisefritt, og arrene begynner å lysne skikkelig. Elsker den kremen, den første perioden er tøff, den skal liksom tømme huden skikkelig for drit. Ikke bruk sminke, eller minst mulig, gi det tid, dette blir bra. Måten huden din reagerer på nå, sier meg at den fungerer som den skal Anonymous poster hash: 56146...1e1 Det er godt å høre Har den som funksjon at den lysner arr og? Hadde vært supert! Har ikke mange, men om jeg blir blank i huden om en måned (for kviser) og at arrene mine og lysner så har jeg virkelig noe å se frem til hihi
Gjest diingo Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg lo beklager Hehe, sunt å le på andre sin bekostning av og til
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Om den skal få ut all driten så skjønner jeg litt mer.. for jeg har diskotek i ansiktet nå.. aldri hatt så mange gule kviser som har komt å gått før... så ble nesten litt redd... men nå har det begynt å roe seg Blir tør jeg også, så er aktiv med fuktighetskremmen Er ikke noe kjekt å ta sminke oppå heller har jeg merket... den virker som den har gått inn i huden, men det er veldig tydelig at jeg har krem på tror jeg... men akkurat nå har jeg ikke noe valg... jeg hadde skremt livet av folk om jeg gikk uten, hehe Det er nettopp det å klare å sminke seg med dette da, foundationen min bare blandet seg med masse flass jeg hadde i trynet i tillegg og jeg så ikke ut .. Skjønner dette er vanskelig altså, men bare vær flink med fuktighetskrem og ha tålmodighet, diskoteket vil ta slutt! Hehe Anonymous poster hash: bbdf3...509
Gjest diingo Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Det er nettopp det å klare å sminke seg med dette da, foundationen min bare blandet seg med masse flass jeg hadde i trynet i tillegg og jeg så ikke ut .. Skjønner dette er vanskelig altså, men bare vær flink med fuktighetskrem og ha tålmodighet, diskoteket vil ta slutt! Hehe Anonymous poster hash: bbdf3...509 Hehe, hadde det bare stengt kl. 3 om natten som andre diskoteker så hadde jeg lagt ned stedet så det aldri åpnet igjen! Er umulig med sminke ja.. ser greit ut på avstand, men kan ikke ha noen som ser meg på nært hold. Hos meg vil ikke foundationen feste seg på mange små steder i ansiktet, nesten som et miniatyr rutenett.. ser ikke helt bra ut... Men det sies jo at man skal gå ned til å smøre seg en gang for dagen om det svir. Vet ikke om det gjør at effekten ikke blir like bra? For da kunne jeg hatt den på om natten, tatt fuktighetskrem og sminke på dagen... Hadde gått om det ikke gjør noe med virkningen.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Det er godt å høre Har den som funksjon at den lysner arr og? Hadde vært supert! Har ikke mange, men om jeg blir blank i huden om en måned (for kviser) og at arrene mine og lysner så har jeg virkelig noe å se frem til hihi Ja, skinoren bleker huden, og du må ikke bruke den i sterk sol. Anonymous poster hash: 56146...1e1
Gjest diingo Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 Ja, skinoren bleker huden, og du må ikke bruke den i sterk sol. Anonymous poster hash: 56146...1e1 Null stress når vi går inn i en mørketid da Liker dette!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #12 Skrevet 2. oktober 2013 Null stress når vi går inn i en mørketid da Liker dette! Jepp, bare fordeler nå Hold ut, lover den gir veldig bra resultater. Er nesten helt kvisefri nå, før så jeg så fæl ut at jeg ikke orka å gå ut. Anonymous poster hash: 56146...1e1
DenAnonymeJenta Skrevet 2. oktober 2013 #13 Skrevet 2. oktober 2013 Hei, jeg er en jente på 15 år som for sirka en uke siden fikk resept på skinoren og Tetracyclin Arco. Før dette brukte jeg epiduo som funket helt ok. Det står at det skal svi etter påføring men det svir ikke på meg i det hele tatt!.. kan grunnen til det være at jeg ikke hadde så mange kviser når jeg begynte å bruke den, og at det bare svir om man påfører den på kviser? Jeg har fått noen kviser her og der men de går vekk fort.. for når jeg først begynte med skinoren for fire dager siden, hadde epiduo allerede tatt knekken på kvisene mine.. -Bruker du kremen hver dag? -kommer de tilbake igjen om du slutter? - svir det etter påføring?
Gjest diingo Skrevet 3. oktober 2013 #14 Skrevet 3. oktober 2013 Hei, jeg er en jente på 15 år som for sirka en uke siden fikk resept på skinoren og Tetracyclin Arco. Før dette brukte jeg epiduo som funket helt ok. Det står at det skal svi etter påføring men det svir ikke på meg i det hele tatt!.. kan grunnen til det være at jeg ikke hadde så mange kviser når jeg begynte å bruke den, og at det bare svir om man påfører den på kviser? Jeg har fått noen kviser her og der men de går vekk fort.. for når jeg først begynte med skinoren for fire dager siden, hadde epiduo allerede tatt knekken på kvisene mine.. -Bruker du kremen hver dag? -kommer de tilbake igjen om du slutter? - svir det etter påføring? Jeg har bare brukt den i to uker, men den skal brukes hver dag ja! 1 til 2 ganger. Svir som FAEN!, eller, egentlig bare klør det noe vondsomt, men jeg har en veldig sensitiv hud. Skal jeg tippe vil jeg tro at den syren som er i skinoren også er i den du har brukt, så du er kanskje imun.. Det står på skinorenen at det vil bare svi i noen uker.. så du er kanskje over den kneiken pga den du brukte før.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #15 Skrevet 3. oktober 2013 Hei, jeg er en jente på 15 år som for sirka en uke siden fikk resept på skinoren og Tetracyclin Arco. Før dette brukte jeg epiduo som funket helt ok. Det står at det skal svi etter påføring men det svir ikke på meg i det hele tatt!.. kan grunnen til det være at jeg ikke hadde så mange kviser når jeg begynte å bruke den, og at det bare svir om man påfører den på kviser? Jeg har fått noen kviser her og der men de går vekk fort.. for når jeg først begynte med skinoren for fire dager siden, hadde epiduo allerede tatt knekken på kvisene mine.. -Bruker du kremen hver dag? -kommer de tilbake igjen om du slutter? - svir det etter påføring? Jeg har brukt skinoren i over 3 måneder, den første tiden var det viktig å bruke den hver dag, men nå i det siste har jeg brukt den kanskje 3-5 ganger i uka, og det holder seg like fint. Legen sa at jeg kunne ta det sjeldnere når jeg hadde brukt den hver dag i en lenger periode på feks 3-4 måneder. : ) Anonymous poster hash: 56146...1e1
DenAnonymeJenta Skrevet 3. oktober 2013 #16 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har bare brukt den i to uker, men den skal brukes hver dag ja! 1 til 2 ganger. Svir som FAEN!, eller, egentlig bare klør det noe vondsomt, men jeg har en veldig sensitiv hud. Skal jeg tippe vil jeg tro at den syren som er i skinoren også er i den du har brukt, så du er kanskje imun.. Det står på skinorenen at det vil bare svi i noen uker.. så du er kanskje over den kneiken pga den du brukte før. Nå ble jeg glad. Du har helt sikkert rett. For meg er det som å bare smøre meg med vanlig hudkrem, hehe takk for svar.
DenAnonymeJenta Skrevet 3. oktober 2013 #17 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har brukt skinoren i over 3 måneder, den første tiden var det viktig å bruke den hver dag, men nå i det siste har jeg brukt den kanskje 3-5 ganger i uka, og det holder seg like fint. Legen sa at jeg kunne ta det sjeldnere når jeg hadde brukt den hver dag i en lenger periode på feks 3-4 måneder. : ) Anonymous poster hash: 56146...1e1 Ja, siden jeg nettopp har startet med den bruker jeg den to ganger daglig (hver morgen og kveld). Litt tidelig å si om den hjelper, men vi får bare håpe på det beste.Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #18 Skrevet 21. mai 2014 Jeg vet at dette er en gammel tråd, men jeg lurer på noe ang skinoren. Jeg har fått resept på det fra legen for omtrent 2 mnd siden og har brukt det litt av og til. Men ikke noe forskjell her i gården. Like plaget med kviser som før. Så da lurer jeg på to ting: Hvordan smører dere den på? Tar dere den i hele fjeset eller kun på kvisene. Jeg har kun gjort sistnevnte. Og hvor lenge lar dere den sitte på? Jeg har ikke tålmodighet så jeg tørker den alltid vekk når den er tørket. Håper på svar! Anonymous poster hash: fe44f...c3c
Sillicious Skrevet 21. mai 2014 #19 Skrevet 21. mai 2014 Jeg vet at dette er en gammel tråd, men jeg lurer på noe ang skinoren. Jeg har fått resept på det fra legen for omtrent 2 mnd siden og har brukt det litt av og til. Men ikke noe forskjell her i gården. Like plaget med kviser som før. Så da lurer jeg på to ting: Hvordan smører dere den på? Tar dere den i hele fjeset eller kun på kvisene. Jeg har kun gjort sistnevnte. Og hvor lenge lar dere den sitte på? Jeg har ikke tålmodighet så jeg tørker den alltid vekk når den er tørket. Håper på svar!Anonymous poster hash: fe44f...c3c Ja, kun der du har kviser, gnur du kremen godt inn? Det er veldig viktig, skal gnues inn, ikke bare smøres oppå. Prøv det isteden du :-) Hjalp meg veldig husker jeg! Men ble litt tørr i huden av den da, viktig å bruke fuktighetskrem for sensitiv hud av og til.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #20 Skrevet 22. mai 2014 Ja, kun der du har kviser, gnur du kremen godt inn? Det er veldig viktig, skal gnues inn, ikke bare smøres oppå. Prøv det isteden du :-) Hjalp meg veldig husker jeg! Men ble litt tørr i huden av den da, viktig å bruke fuktighetskrem for sensitiv hud av og til. Har bare tatt den på uten noe mer enn at jeg har strøket den litt utover, men den skal altså gnikkes inn i huden? skal det ligge ett hvitt lag på overflaten eller skal det gnikkes så mye at den forsvinner? takk for svar btw Anonymous poster hash: fe44f...c3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå