Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere kloke hoder der ute gi en frustrert mann noen svar. Jeg tok en titt på samboerens mobil her om dagen, og oppdaget en samtale hun hadde med en tidligere mannlig kollega fra i sommer som gikk noe alla dette:

• Fra han: Hei, Fikk A noen mistanke til oss?
  • Fra samboer: He he. Nei da. Det gikk helt greitt!
  • Fra ham: Flott! Da kan vi sees MYYYYYEE mer fremover!

Et par dager senere

• Fra han: Miss u!
  • Fra samboer: Miss u too!
  • Fra han: Hjerte

Litt etterpå.

• Fra han: Love struck smiley
  • Fra samboer: Love struck smiley

Så er det en del forsepørsler om hun er A-fri og om de kan treffes. De avtaler å møtes på stranden en dag. Med hverandres barn.

Hvorfor denne tråden ikke er blitt slettet, er nok en glipp, for det var helt stille etter dette. Det kan også synes som om det var noen hull i tråden, så enkelte innlegg tror jeg er blitt slettet.

Min samboer sitter MYE av tiden på mobil, det være seg fb, insta, sms, mail eller div sider. Hun viser meg aldri hva hun får eller hvem hun snakker med, men passer på å slette så ofte hun kan. Sier hun selv for å rydde opp. Hun har som regel skjermen vendt fra meg, og har mobilen nesten alltid på lydløst. Vi har ikke for vane å sjekke hverandres mobiler. Det skjer svært sjelden.

Det skal sies at min samboer er en flott dame, og hun er vant til oppmerksomhet.

Denne kollegaen har hun bare hatt noen måneder når dette skjer, men hun har ikke villet at jeg skulle treffe han. I følge henne er han kjempekjekk (hennes egne ord) og han har et godt øye til henne også. De har vært ute et par ganger, og hun har besøkt ham på jobb, men dagen før den første mld traff jeg han så vidt etter at de og flere andre hadde vært ute noen timer før jeg kom. Hun hang litt rundt halsen hans da, litt lenger enn for en som bare er venn, men jeg nevnte ikke noe om det.

Jeg konfronterte henne med meldingene, og hennes respons var at jeg var sjalu og det hadde hun sagt til kollegaen, så derfor lurte han på om jeg hadde fått noen mistanke. Og at de andre tingene jeg reagerte på er bare slik hun er for venner. Hun hadde ikke gjort noe galt!

Vel, jeg kan nå enkelt lese et par andre ting ut fra de meldingene også. Eller kan jeg det??

Min samboer har tidligere vært en del sammen med en annen kollega, som jeg heller ikke har truffet, men som hun til slutt angivelig fortalte at hun ikke kunne treffe så mye for han la så an på henne at det ble for mye. Et par uker senere så jeg tilfeldigvis på mobilen da hun fikk mld fra ham om når de skulle treffes ute. Da hadde hun tenkt å treffe han på byen uten å fortelle meg om det.

Jeg er kanskje en sjalu type, tross alt .....

Anonymous poster hash: 1f954...87d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du reagerer helt rimelig og normalt. Slike meldinger mellom din kjæreste og en annen mann er IKKE ok, og det vet hun nok godt selv. Men angrep er det beste forsvar, og det å legge skyld på den andre er dessverre den vanligste og feigeste utveien

Skrevet

Ehhh - samboeren din tar seg litt vel mye til rette ?

Anonymous poster hash: 53ce3...f19
  • Liker 4
Skrevet

Jeg er helt sikker på at hun er utro bak din rygg. Hun trenger tryggheten du gir henne men søker andre menn for hun egentlig er lei. Tro meg, jeg var henne og kan alle triksene i boka.

Skrevet

Du reagerer normalt. Her er det ugler i mosen.

No shit ?

Skrevet

Kunne dere kloke hoder der ute gi en frustrert mann noen svar. Jeg tok en titt på samboerens mobil her om dagen, og oppdaget en samtale hun hadde med en tidligere mannlig kollega fra i sommer som gikk noe alla dette:

• Fra han: Hei, Fikk A noen mistanke til oss?
  • Fra samboer: He he. Nei da. Det gikk helt greitt!
  • Fra ham: Flott! Da kan vi sees MYYYYYEE mer fremover!

Et par dager senere

• Fra han: Miss u!
  • Fra samboer: Miss u too!
  • Fra han: Hjerte

Litt etterpå.

• Fra han: Love struck smiley
  • Fra samboer: Love struck smiley

Så er det en del forsepørsler om hun er A-fri og om de kan treffes. De avtaler å møtes på stranden en dag. Med hverandres barn.

Hvorfor denne tråden ikke er blitt slettet, er nok en glipp, for det var helt stille etter dette. Det kan også synes som om det var noen hull i tråden, så enkelte innlegg tror jeg er blitt slettet.

Min samboer sitter MYE av tiden på mobil, det være seg fb, insta, sms, mail eller div sider. Hun viser meg aldri hva hun får eller hvem hun snakker med, men passer på å slette så ofte hun kan. Sier hun selv for å rydde opp. Hun har som regel skjermen vendt fra meg, og har mobilen nesten alltid på lydløst. Vi har ikke for vane å sjekke hverandres mobiler. Det skjer svært sjelden.

Det skal sies at min samboer er en flott dame, og hun er vant til oppmerksomhet.

Denne kollegaen har hun bare hatt noen måneder når dette skjer, men hun har ikke villet at jeg skulle treffe han. I følge henne er han kjempekjekk (hennes egne ord) og han har et godt øye til henne også. De har vært ute et par ganger, og hun har besøkt ham på jobb, men dagen før den første mld traff jeg han så vidt etter at de og flere andre hadde vært ute noen timer før jeg kom. Hun hang litt rundt halsen hans da, litt lenger enn for en som bare er venn, men jeg nevnte ikke noe om det.

Jeg konfronterte henne med meldingene, og hennes respons var at jeg var sjalu og det hadde hun sagt til kollegaen, så derfor lurte han på om jeg hadde fått noen mistanke. Og at de andre tingene jeg reagerte på er bare slik hun er for venner. Hun hadde ikke gjort noe galt!

Vel, jeg kan nå enkelt lese et par andre ting ut fra de meldingene også. Eller kan jeg det??

Min samboer har tidligere vært en del sammen med en annen kollega, som jeg heller ikke har truffet, men som hun til slutt angivelig fortalte at hun ikke kunne treffe så mye for han la så an på henne at det ble for mye. Et par uker senere så jeg tilfeldigvis på mobilen da hun fikk mld fra ham om når de skulle treffes ute. Da hadde hun tenkt å treffe han på byen uten å fortelle meg om det.

Jeg er kanskje en sjalu type, tross alt .....

Hva er det egentlig du lurer på? Utifra det du skriver, ser jeg ikke ei dame som ser en fremtid sammen med deg, beklager, men hun har ingen respekt for deg.

Anonymous poster hash: 0b890...a00

• Liker 2
Skrevet

Det virker ikke bra, men det kan hende hun snakker sant. Jeg har en kollega jeg snakker mye sex-tull med og kunne sikkert fått nokså mystiske meldinger ut av det.

Men uansett om det hun sier er sant, så synes jeg det er ille nok at hun snakker om at du er sjalu til andre. Det er respektløst.

Jeg ville revurdert forholdet!

Anonymous poster hash: 7760d...073

Skrevet

Hvorfor gidder du å være sammen med denne oppmerksomhetshora? Hun er utro, stikk.

• Liker 1
Skrevet

Det jeg ikke fatter er hvordan enkelte kan få seg til å behandle typen/dama slik som dette. Selv om forholdet ellers skulle være dysfunksjonelt forstår jeg ikke at noen vil partneren så vondt som det beskrives her. Hva skyldes det? Egoisme, manglende respekt for andre mennesker, ingen empati?

Skrevet

Dump ho asap, gå ut med verdigheten i behold!

Ikke si du vet noe men gjør det på en litt hard måte så ho kanskje tenker litt mer på det,

Og skjønner hva ho tapte!

Anonymous poster hash: a8541...13c

Skrevet

du kan vel umulig være i tvil om hva dette betyr TS?

Skrevet

Er visst ikke bare jenter som kan bli totalt hjernevasket i et forhold nei

Anonymous poster hash: 7dc99...965
Skrevet

Dump henne!!

Hun er utro, ingen tvil om det en gang. At hun legger skylden over på deg og din sjalusi for at hun oppfører seg slik ... for et råttent menneske.

• Liker 1
Skrevet

Så hun flørter med en kjekk fyr og legger skylden på deg når du reagerer på det? Lukter ugler i mosen lang vei. Hadde hun brydd seg hadde hun tatt hensyn og ikke drevet på slik hun gjør.

Skrevet

Takk for svar! Er vel ikke så overrasket over svarene jeg har fått....... De er rimelig entydige. Og alle tankene har jeg nok tenkt selv også. Men det er ikke så lett når man sitter midt oppe i det. Å ha rasjonelle tanker.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Er vel ikke så overrasket over svarene jeg har fått....... De er rimelig entydige. Og alle tankene har jeg nok tenkt selv også. Men det er ikke så lett når man sitter midt oppe i det. Å ha rasjonelle tanker.

Ser den, men da er fint å få tanker fra utsiden når man er så emosjonell at man ser hvordan man skal handle "riktig". Jeg synes du skal si klart i fra at du ikke setter pris på at hun flørter med andre. Hvis hun ikke bryr seg, ja så bryr hun seg ikke. Spør henne om hun hadde likt om du hadde flørtet med andre damer? Til syvende og sist så kommer jo det uansett ned til om hun bryr seg eller ikke. Hvis hun ikke bryr seg så er hun kanskje ikke riktig dame å være i et forhold med.

Skrevet

Huff, huff. Det første jeg tenkte er utroskap. Dette er ikke bra.

Skrevet

På meldingene virker det som om det er han som tar kontakten, men hun skyver han vell ikke akkurat bort.

Du har en mistanke (og hun vet det), så følg godt med tiden fremover! Ikke la henne komme unna med dette, men du må være sikker før du beskylder henne og forlater henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...