Kalas Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Er det grusomt dyrt, eller er det bare vi som har gjort dårlig research? 2500 dollar for bil i tre uker (langt å kjøre, men likevel) syntes jeg var steinmye... :o Nå skal vi hente bilen i Florida og levere den i California - og bare det måtte vi betale 1000 dollar for! Noen med gode erfaringer?
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 Nå kan ikke jeg så mye om leiebiler, men vi har fått et tilbud på en uke for 1975,- (NOK). Bilen hentes i San Francisco og leveres i Los Angeles. Denne prisen hentet jeg fra mailen med tilbudet jeg fikk, men jeg tror ikke prisen gikk opp når det endelige tilbudet kom. Den prisen er såvidt jeg vet for to sjåfører og fri kjørelengde og alt sånt annet som er vanlig å inkludere (tror jeg). Som sagt er jeg ingen ekspert på leiebiler. :oops: Men vi har bestilt alt (fly, hotell og leiebil) gjennom USA-spesialisten. Hilsen Lille meg
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #3 Skrevet 30. april 2004 Vi har leid gjennom Holiday Autos. Betaler ca 7000 kr for 2 1/2 uke + 500 dollar for "tilbakefrakt"
Pusekatt Skrevet 30. april 2004 #4 Skrevet 30. april 2004 I alle dager - hvilket leiebilfirma er dette egentlig? Og hvilken biltype (det har også en del å si for prisen)? VI leier nå gjennom AVIS, en stooooor SUV (klasse W), og vi betaler snaue 1000 dollar for 2,5 uker. 2500 dollar hørtes veldig mye ut!
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #5 Skrevet 30. april 2004 Takk for svar. Det var Avis som hadde "tilbudet" om 2500 dollar for tre uker. Grunnen til at det blir så dyrt, er at vi skal hente bilen i Florida og levere den i San Francisco. Men nå har vi funnet et annet firma, kr 9000 for tre uker. Det var jo noget bedre...
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #6 Skrevet 1. mai 2004 som sagt; bruk holiday autos! De er alltid rimeligst!
Pusekatt Skrevet 2. mai 2004 #7 Skrevet 2. mai 2004 Takk for svar. Det var Avis som hadde "tilbudet" om 2500 dollar for tre uker. Grunnen til at det blir så dyrt' date=' er at vi skal hente bilen i Florida og levere den i San Francisco. Men nå har vi funnet et annet firma, kr 9000 for tre uker. Det var jo noget bedre...[/quote'] Bare pass på at prisen inkluderer alt av forsikringer og slikt! Flott at dere fant en bedre pris :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå