Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://tux.aftenposten.no/testdegselv/test.do?method=profiles&parameter=13

Hva slags julegris er du? :tree::nissekonekyss:
Julegris
Du er en ekte julegris! Julestemningen kommer tidlig og varer lenge. Du koser deg med julemat, julesanger og alt som hører til denne fantastiske høytiden. Du synes rett og slett at julen er den beste tiden av året.
Marsipangris
Du koser deg med god mat og drikke, men du er ikke så utagerende når det gjelder julelys, granbar, røkelse og myrra.
Sofagris
Du vil helst gjøre minst mulig, bortsett fra å spise og slappe av. Du trivsvært godt på sofaen foran TVen eller med en god bok. Husk bare at det ikke er sunt å være sofagris hele året!
Sparegris
Du skjønner egentlig ikke hvorfor ting skal være annerledes selv om det er jul. Du synes det kommersielle har tatt helt overhånd, og foretrekker å gi små og helst hjemmelagde julegaver.
Sportsgris
Du er en ekte sportsgris som ikke sluntrer unna trening og diett selv om det er jul. Julemiddagen skal helst være sunn og god, og desserten liten. Du tar gjerne en skitur eller fem, og trives ikke med stillesittende aktiviteter.
Villsvin
Du er et friluftsmenneske som trives best i skog og fjell, langt borte fra julestria og sivilisasjonen generelt. Vil ikke familie og venner være med, så drar du gjerne ut alene. Du er et ekte villsvin!
Fyllesvin
Du er godt forberedt til julebordsesongen, og det er ikke så nøye med ribbe eller pinnekjøtt, bare du får øl og akevitt. Pass på så julen ikke blir en eneste lang fyllefest...

Ta testen

Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg er julegris og kjæresten er villsvin :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg er en god gammeldags GRISKing. Jeg tar litt av alt ;) litt sparegris, litt julegris, litt marsipangris, litt villsvin....

Endret av Chien
Skrevet

Jeg er visst en Sofagris :fnise: Tror det må ha vært jevnt mellom den og Julegrisen da, den jeg kjente meg mest igjen i.

Skrevet

Julegris (med hovedtrykk på marsipan(;), en dæsj sparegris og skulle gjerne hatt litt mer av sportsgrisen i meg!

Skrevet

Marsipangris :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg ble marsipangris;)

Skrevet

Marsipangris! Julen er koselig og alt det der, men det trenger ikke å ta helt overhånd, for da blir det bare harry :P

Skrevet

Jeg ble marsipangris :hjerte:

Skrevet

Både skoa og jeg ble julegris :) Jeg elsker julen og synes det er den beste tiden i året!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...