Gå til innhold

Nedlastning av musikk- hvilket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et bra nedlastningsprogram for musikk?

Hva er igrunnen forskjellen på Kazaa og KazaaLite btw?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker WinMX.

Kikket litt på Kazaa og KazaaLite. Tror du må betale for KazaaLite, men at du da slipper reklame.

Skrevet

E-mule

Forskjellen på Kazaa og Kazaa Lite er at sistnevnte ikke har spyware.

Gjest Starya
Skrevet

Kazaa (kazaa media desktop, også kalt kmd)er et program man kan betale for. Kazaa har en gratisversjon som ikke er å anbefale da den er full av spyware. Men så har man KazaaLite++. Dette er en gratisversjon rensket for spyware. Det er etter hva jeg vet en endret versjon (?) av reklameversjonen av kazaa, som produsentene av Kazaa ikke er spesielt glade for. De har klart å få fjernet de fleste sider med link til nedlasting (men ikke alle..)

Øvrige programmer jeg kjenner til er soulseek (ikke prøvd), DC++(litt komplisert i oppstarten) og noe jeg mener het emule(?).

Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Noen som forresten har en link til de ulike nedlastningsprogrammene? Prøvde å klikke meg inn på wimmx.com, men det funket visstnok ikke.

Gjest Starya
Skrevet

Pussig, linken funker hos meg. Hvis ikke du mener du prøvde linken til kazaalite som sto på den siden? Den funker nemlig ikke (innholdet på siden er endret). Men det skal gå fint å laste ned programmet fra linken under.

DC++ finner du forøvrig her: http://dcplusplus.sourceforge.net/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...