Gå til innhold

høgdeforskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har virkelig falt for en gutt, men jeg har et lite problem.. han er lavere enn meg. Jeg vet at det i bunn og grunn ikke skal ha så mye å si, bortsett fra at det ser litt dumt ut når man går hånd i hånd nedover gaten. Samtidig går det vel også litt på selvtilliten hans om han har en kjæreste som er høyere enn han selv? Det skal ikke være lett å være jente når man er over 1.80!

Anonymous poster hash: 0b4cf...359

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er vel rundt 1.74, mens jeg er rundt 1.81

Skrevet

Hvis han også føler kjemi med deg så sier jeg bare peis på!!!!

• Liker 2
Skrevet

au da =/

Anonymous poster hash: 47063...99a

Skrevet

au da =/

Anonymous poster hash: 47063...99a

Rassholl!!!

• Liker 2
Skrevet

Om han ikke har sagt noe, hvorfor tror du at det skulle gå utover selvtilliten hans?

Det ser da vel ikke dumt ut om dere leier på gaten. De fleste som ser dere på gaten har nok annet å gjøre enn å reflektere over de få cm. som skiller det totalt fremmede kjæresteparet de ser, og om denne forskjellen går i "riktig" retning :)

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Det er 35 cm mellom meg og kjæresten (der han er høyst) og vi har så stor høydeforskjell at vi ikke engang kan holde hender, så det ser sikkert også dumt ut, men det bryr vi oss ikke noe om.

Skrevet

Det er 35 cm mellom meg og kjæresten (der han er høyst) og vi har så stor høydeforskjell at vi ikke engang kan holde hender, så det ser sikkert også dumt ut, men det bryr vi oss ikke noe om.

Det pleier å være litt annerledes når dama er høyere enn kjæresten, ihvertfall for mange, inkludert meg.

Jeg skjønner greia di, TS, men hvis du har falt for ham, kan du ikke se forbi dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...