Gå til innhold

iPhone med internettrøbbel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For en måneds tid siden fikk jeg en ny iPhone. Denne var bestilt fra Apple's egne nettsider, og jeg har Telenor som operatør.

Problemet er at jeg ikke får til å koble telefonen opp til det trådløse nettverket hjemme. Alle andre plasser funker det. Heller ingen andre "puppeditter" har problemer med å koble til wi-fi'en hjemme, hverken telefoner, nettbrett eller pc-er.

Når jeg startet telefonen første gang, var jeg hjemme og valgte vårt nettverk med passord.

Det er jo slett ikke sikkert alle disse opplysningene er viktige, men tar de med for sikkerhets skyld. :rolleyes:

Håper noen kan hjelpe meg. Er så ufattelig irriterende å hele tiden på koble til mobilnettet!

Anonymous poster hash: 91c19...b74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du noen feilmeldinger?

Skrevet

Noe lignende har skjedd meg. Bare at wifi knappen ble "skygget" ut. Så jeg måtte levere inn mobilen min, og etter 3 uker fikk jeg en splitter ny iphone (de orket ikke reparere den, så de sendte bare en ny). Men nå har det faen meg skjedd med den nye også!! Etter at jeg har hatt den i 4 måneder. Så jeg må vell bare levere den inn på nytt. Er bare så kjipt og gå 3 uker uten mobil + at alle bildene, appene, kontaktene osv går tapt.

Skrevet

Får du noen feilmeldinger?

Når jeg aktiverer wifi her hjemme står den bare å loader på rett internettilkobling. Den skyves opp (IOs7), for så å bli skjøvet ned igjen til listen over de andre nettverkene i området. Det kommer ingen feilmeldinger, nei.

Noe lignende har skjedd meg. Bare at wifi knappen ble "skygget" ut. Så jeg måtte levere inn mobilen min, og etter 3 uker fikk jeg en splitter ny iphone (de orket ikke reparere den, så de sendte bare en ny). Men nå har det faen meg skjedd med den nye også!! Etter at jeg har hatt den i 4 måneder. Så jeg må vell bare levere den inn på nytt. Er bare så kjipt og gå 3 uker uten mobil + at alle bildene, appene, kontaktene osv går tapt.

For en uflaks! Håper virkelig det ordner seg denne gangen, da!

Forresten, for å bevare alle lagringer så kan du jo ta en sikkerhetskopi. Dette gjorde jeg da jeg fikk den nye for en måned siden, og alt ligger inne. Appene må lastes ned på nytt, men de ligger "klar" på iCloud :)

Anonymous poster hash: 91c19...b74

Skrevet

Får du koblet deg på wifi andre steder?

Prøv å trykke "glem dette nettverket" og koble deg til på nytt. Om du har tastet passordet feil, hender det noen ganger at du ikke får opp feilmelding på det og at telefonen bare står og jobber uten at det skjer noe mer.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Får du koblet deg på wifi andre steder?

Prøv å trykke "glem dette nettverket" og koble deg til på nytt. Om du har tastet passordet feil, hender det noen ganger at du ikke får opp feilmelding på det og at telefonen bare står og jobber uten at det skjer noe mer.

Du ditt fantastiske menneske! :hjerte::hjerte::hjerte: Nå ble jeg glad, altså! Tusen takk!

Edit: Haha, der glemte jeg anonym-knappen, gitt!

Endret av Planken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...