AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Og til hvilke måltider spiser du disse? Her varierer det veldig, men vil tippe at jeg ligger på ca. 500 gram daglig i gjennomsnitt. Jeg prøver å legge minst 200 gram grønnsaker til middagen, oftest går jeg ikke under det, noen ganger spiser jeg mer enn det til middag. Jeg slår også ofte til med en god dose grønnsaker til lunsj, og så blir det oftest et eple i løpet av dagen. Jeg har gjort det til en rutine å alltid spise grønnsaker til hvert måltid. Anonymous poster hash: 85573...40f
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Hmm, nei. Prøver å få meg en frukt dagen da.
LittDiva Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Salat eller grønnsakssuppe til lunsj, halvparten ( minst, stort sett mer ) er grønt, alltid oppkuttede grønnsaksstaver i kjøleskap som jeg går å mauler.
skyflakes Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Nei. Blir en frukt til lunsj og salat til middagen.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Jepp, minst fem om dagen, ofte mye mer. Spiser bær og masse grønnsaker. Anonymous poster hash: f4c0f...ca7
Frk. Belle Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Frukt til frokost, salat eller opkuttetde grønsaker til lunch, en god porsjon grønsaker til middag, en gulrot og en-to frukt som mellomåltider.. Så ja jeg er nok stor sett på ca 5 om dagen til hverdags I helgende blir det derimot for litt mindre...
Thorn Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg forsøker, men det blir dessverre ofte mindre. Har satt meg mål om minst en frukt og to grønnsaker om dagen, og det klarer jeg som regel. Og det er skikkelig bra til meg å være, jeg kan fort gå lengre perioder uten frukt og grønt i hele tatt... Nå spiser jeg frukt til frokost, oppunder 100 gram agurk på brødskivene til lunsj, grønnsaker eller salat til middag, også blir det gjerne en frukt eller grønnsak til som mellommåltid hvis jeg er fysen på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå