Gå til innhold

Litt bekymret for eksen. Jeg/bestekompis hører ikke fra han lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt bekymret for eksen min. Vi har ikke kontakt lenger, så det er ikke så lett å finne ut om det "er" noe. Jeg har ikke hørt noe fra/om han fra andre (kompiser av han osv. som jeg har møtt). Han har heller ikke snakket noe særlig med eller vært med en av bestekompisene sine på leeeenge.

Jeg vet han har andre venner også, men vet ikke om han har noen som man kan kalle skikkelig gode venner. Det er derfor jeg også blir litt bekymret. Hva om han ikke har det bra?

Før oppdatterte han støtt og stadig på facebook. Nå gjør han det aldri.

Jeg vet det kanskje er dumt å bekymre seg, og i tillegg når han er eksen min...men jeg vil så gjerne bare vite at det går bra med han. Tror dere det er grunn til bekymring? Skulle så gjerne bare sendt en random mld til han sånn jeg vet at han "lever".

Anonymous poster hash: 4d88d...dac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har funnet en dame som suger all energi av ham.

• Liker 2
Skrevet

Han har funnet en dame som suger all energi av ham.

Kan godt hende! Men han er litt den typen som da liker å vise frem "hva han har fått til", hvis du skjønner? Så ville trodd han hadde lagt et par bilder ut på facebook, ordnet at han var i et forhold, sagt det til kompisen osv.

Skrevet

Kan godt hende! Men han er litt den typen som da liker å vise frem "hva han har fått til", hvis du skjønner? Så ville trodd han hadde lagt et par bilder ut på facebook, ordnet at han var i et forhold, sagt det til kompisen osv.

Hmm.... Da er det rart.

Skrevet

Når ble det slutt med dere, hva var årsaken til bruddet? Ble dere enige eller ble du/han dumpet?

Anonymous poster hash: 40994...1b1
Skrevet

Når ble det slutt med dere, hva var årsaken til bruddet? Ble dere enige eller ble du/han dumpet?

Som om det har noe med saken å gjøre. :daane:

Skrevet

Som om det har noe med saken å gjøre. :daane:

Hvorfor skulle det ikke kunne ha noe med saken å gjøre?

Skrevet

Hvorfor skulle det ikke kunne ha noe med saken å gjøre?

Fordi det har ikke det nu da.

Skrevet

Fordi det har ikke det nu da.

Hvordan vet du at det ikke har med saken å gjøre?

Kanskje Ts ønsker å bli sammen med han igjen, og dersom det hadde vært bra for henne og han å komme sammen igjen, så hadde det jo vært lurt om hun sender han en melding, som hun jo skrev at hun kunne tenkt seg å gjort.

Skrevet

Hvordan vet du at det ikke har med saken å gjøre?

Kanskje Ts ønsker å bli sammen med han igjen, og dersom det hadde vært bra for henne og han å komme sammen igjen, så hadde det jo vært lurt om hun sender han en melding, som hun jo skrev at hun kunne tenkt seg å gjort.

Å koble "sende en melding for å høre om hvordan det går" til at TS så gjerne vil i buksen på eksen igjen, er drøyt.

• Liker 2
Skrevet

Å koble "sende en melding for å høre om hvordan det går" til at TS så gjerne vil i buksen på eksen igjen, er drøyt.

Ingen av oss vet om hun ønsker han tilbake :yvonne:

Skrevet

Ingen av oss vet om hun ønsker han tilbake :yvonne:

Godt poeng.

Skrevet

Jeg er litt bekymret for eksen min. Vi har ikke kontakt lenger, så det er ikke så lett å finne ut om det "er" noe. Jeg har ikke hørt noe fra/om han fra andre (kompiser av han osv. som jeg har møtt). Han har heller ikke snakket noe særlig med eller vært med en av bestekompisene sine på leeeenge.

Jeg vet han har andre venner også, men vet ikke om han har noen som man kan kalle skikkelig gode venner. Det er derfor jeg også blir litt bekymret. Hva om han ikke har det bra?

Før oppdatterte han støtt og stadig på facebook. Nå gjør han det aldri.

Jeg vet det kanskje er dumt å bekymre seg, og i tillegg når han er eksen min...men jeg vil så gjerne bare vite at det går bra med han. Tror dere det er grunn til bekymring? Skulle så gjerne bare sendt en random mld til han sånn jeg vet at han "lever".

Kan du ikke bare sende en melding til han da? :)

Evt hvorfor kan du ikke det?

Ønsker du han tilbake?

Skrevet

Hvis det har vært mye on-off(flere ganger slutt) og temperatur mellom dere og du f.eks alltid har kommet tilbake... Men nå har satt ned foten for godt...er det vel den eneste måten for han å få oppmerksomhet på?...

Bare en tanke.

Skrevet

Hvis det har vært mye on-off(flere ganger slutt) og temperatur mellom dere og du f.eks alltid har kommet tilbake... Men nå har satt ned foten for godt...er det vel den eneste måten for han å få oppmerksomhet på?...

Bare en tanke.

Tanken slo meg også; at han kan ha gått i dekning for å gjøre henne bekymret...

Skrevet

:) Tanken slo meg også; at han kan ha gått i dekning for å gjøre henne bekymret...

Nettopp :)

Styr unna Ts!

Skrevet

Bare en tanke.

Kanskje det er best at hun spør bestekompisen om å sende en melding i steden for at hun gjør det, da?

Skrevet

Kanskje det er best at hun spør bestekompisen om å sende en melding i steden for at hun gjør det, da?

Kommer helt an på situasjonen: Hvor lang tid er det snakk om her?

Hvis bestekompisen også har ´problemer´ med vedkommede kanskje noen andre...

Skrevet

Kommer helt an på situasjonen: Hvor lang tid er det snakk om her?

Hvis bestekompisen også har ´problemer´ med vedkommede kanskje noen andre...

Du har rett.

Men det er merkelig dersom han har "sunket i jorden" på den måten at ingen av de som Ts har vært i kontakt med, har hørt fra han.

Kanskje er han syk?

Man kan ringe til han fra skjult tlfnr og late som man er en selger! :smoke:

Skrevet

Syk av mangel på bekreftelse fra Ts :P ...

Nei huff...

Je her gjelder det å være kreativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...