Gå til innhold

Til mennene der ute:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere har møtt en jente, hvis dere er ute etter noe seriøst og virkelig liker denne jenta, hvor lang tid venter dere med å ha sex? Hvor mange dater, hvor mange byturer osv

Anonymous poster hash: 7d7ef...93f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ingen grunn til å vente i det hele tatt. Sex forandrer ikke noe som helst i forhold til hva som skjer videre. Jeg vet fort om ei jente er noen jeg virkelig er interessert i long term eller bare lek og morro der og da.

I det store og hele er jeg også glad i sex og jeg liker mye sex, så de gangene jenter er veldig oppsatte på å vente blir jeg litt irritert. Fordi det ofte forteller meg at den jenta har ett litt "fucked up" forhold til sex generelt. Sex er ikke akkurat noen religiøs handling eller noe annet, det er fysisk, rått, deilig og intimt. Og når jenter er veldig oppsatte på å vente signaliserer det ofte at de er ukomfortable med sin egen seksualitet, sliter med å slippe seg skikkelig løs, være seg selv, være impulsive.

Da blir sexen sjeldent spesielt god, og det, det er en dealbreaker for meg.

NB: Utseende er viktig i utgangspunktet, men har lite å si for hvem jeg faktisk blir interessert i. (Selv om du må se nogenlunde OK ut) Interesse kommer primært av hva du sier og hva du gjør.

Anonymous poster hash: b5b54...c58
  • Liker 4
Skrevet

Ser ingen grunn til å vente i det hele tatt. Sex forandrer ikke noe som helst i forhold til hva som skjer videre. Jeg vet fort om ei jente er noen jeg virkelig er interessert i long term eller bare lek og morro der og da.

I det store og hele er jeg også glad i sex og jeg liker mye sex, så de gangene jenter er veldig oppsatte på å vente blir jeg litt irritert. Fordi det ofte forteller meg at den jenta har ett litt "fucked up" forhold til sex generelt. Sex er ikke akkurat noen religiøs handling eller noe annet, det er fysisk, rått, deilig og intimt. Og når jenter er veldig oppsatte på å vente signaliserer det ofte at de er ukomfortable med sin egen seksualitet, sliter med å slippe seg skikkelig løs, være seg selv, være impulsive.

NB: Utseende er viktig i utgangspunktet, men har lite å si for hvem jeg faktisk blir interessert i. (Selv om du må se nogenlunde OK ut) Interesse kommer primært av hva du sier og hva du gjør.

Dette er mitt inntrykk av menn også. Jeg har aldri ventet lenge med å ha sex og de som er seriøse er seriøse uansett. Er de ikke det, så får jeg også sex! :-D Nå har jeg gode sosiale antenner og slipper ikke til hvem som helst i utgangspunktet da. Mulig det hjelper på inntrykket mitt.

Anonymous poster hash: 9c546...73a

Skrevet

Mitt perspektiv er å pule så fort som mulig for å føle på den seksuelle kjemien. Ingen vits i å bli bedre kjent og drive og kaste bort tiden på å drikke kaffe hvis fyren viser seg å være elendig i senga.

• Liker 4
Skrevet

Vel, det finnes også både kvinner og menn som foretrekker å vente. Ikke fordi synet på sex er "fucked up", men fordi det å kjenne sin sexpartner gir dem så uendelig mye mer.

Folk er forskjellige. Det som er bra og naturlig for en behøver ikke være bra for en annen. At de er forskjellige fra deg er ingen indikasjon på at de er unormale.

• Liker 1
Skrevet

Vel, det finnes også både kvinner og menn som foretrekker å vente. Ikke fordi synet på sex er "fucked up", men fordi det å kjenne sin sexpartner gir dem så uendelig mye mer.

Folk er forskjellige. Det som er bra og naturlig for en behøver ikke være bra for en annen. At de er forskjellige fra deg er ingen indikasjon på at de er unormale.

Men man treffer jo som regel noen som ligner seg selv. Ellers er det dødfødt i utganspunktet.

Skrevet (endret)

Men man treffer jo som regel noen som ligner seg selv. Ellers er det dødfødt i utganspunktet.

Det er noe helt annet enn at forholdet dems til sex er "fucked up" som han ABen sa ;)

Endret av Flair
Skrevet

Det er noe helt annet enn at forholdet dems til sex er "fucked up" som han ABen sa ;)

Hæ? Hun sa at noen foretrekker å vente til de blir kjent med partneren. HI var generelt. Det jeg sa var at den man ender opp med, som man virkelig passer sammen med, vanligvis vil ha det samme synet på dette. Så om jenta vil vente og gutten slår opp pga det, så passer de ikke sammen uansett.

Skrevet

Om noen rett og slett ikke har lyst til å ha sex der og da, greit nok. Men veldig mange har rett og slett rare regler og mentale sperrer i hodene deres. Feks må vente til tredje date før sex, har ikke sex på første date, har ikke sex siden det kanskje blir seriøst senere, hvis jeg har sex første kveld mister jeg kjangsen til å ha et seriøst forhold osv osv osv. Eller "Har ikke barbert meg" for den saks skyld.

For meg blir det bare for dumt. Men om noen rett og slett ikke har lyst der og da respekterer jeg det altså. Å ikke ha lyst er lov, men sære regler nei takk. (Og dem finnes det mange av!)

• Liker 1
Skrevet

Da tenker du nok feil, og overgeneraliserer :) Overhodet ikke noe fuckedup med å ville dele det kun med en som betyr virkelig mye for seg. Det utelukker IKKE spontanitet og all mulig slags lidenskap og råhet og alt det der, når man først tar steget. Dessuten kan det være smart å vente, fordi sex ofte fører til rask utvikling av følelser og forelskelse for kvinner, noe som igjen leder til mye drama hvis man ikke kjenner fyren sånn egentlig.

Hilsen en som var som deg, men som har lært ;)

Anonymous poster hash: 5cfad...f4f

• Liker 3
Skrevet

Mitt perspektiv er å pule så fort som mulig for å føle på den seksuelle kjemien. Ingen vits i å bli bedre kjent og drive og kaste bort tiden på å drikke kaffe hvis fyren viser seg å være elendig i senga.

Faktisk et godt poeng.....

Alltid like kjipt å avvise noen man har blitt godt kjent med, når det viser seg at de har mikropenis....

Skrevet

Alltid like kjipt å avvise noen man har blitt godt kjent med, når det viser seg at de har mikropenis....

Det har skjedd meg..

Skrevet

Da tenker du nok feil, og overgeneraliserer :) Overhodet ikke noe fuckedup med å ville dele det kun med en som betyr virkelig mye for seg. Det utelukker IKKE spontanitet og all mulig slags lidenskap og råhet og alt det der, når man først tar steget. Dessuten kan det være smart å vente, fordi sex ofte fører til rask utvikling av følelser og forelskelse for kvinner, noe som igjen leder til mye drama hvis man ikke kjenner fyren sånn egentlig.

Hilsen en som var som deg, men som har lært ;)

Det er noe som kalles unntakene som bekrefter regelen. :) Jeg gidder ærlig talt ikke å lete for mye etter dem.

Skrevet

Eller at den ikke passer...

Skrevet

Når dere har møtt en jente, hvis dere er ute etter noe seriøst og virkelig liker denne jenta, hvor lang tid venter dere med å ha sex? Hvor mange dater, hvor mange byturer osv

Anonymous poster hash: 7d7ef...93f

Gutter har sjeldent lyst til å vente, uansett om de har lyst på et forhold eller ikke.

Det som skiller er at gutter som er interessert i et forhold er villig til å vente, mens de som bare er interessert i sex er ikke villig :)

Anonymous poster hash: 261fb...fc1

• Liker 1
Skrevet

Jaaaa... Hvorfor ikke bare henge på seg en plakat som beskriver i detalj hva man liker seksuelt, så slipper man å kaste bort tiden på kaffedrikkikng, koselige middager, og for ikke å snakke om det å bli gradvis bedre kjent med hverandre.

I tillegg slipper man å søle seg til med andres kroppsvæsker, om egne krav ikke stemmer overens med lista på plakaten!

Skrevet

Om noen rett og slett ikke har lyst til å ha sex der og da, greit nok. Men veldig mange har rett og slett rare regler og mentale sperrer i hodene deres. Feks må vente til tredje date før sex, har ikke sex på første date, har ikke sex siden det kanskje blir seriøst senere, hvis jeg har sex første kveld mister jeg kjangsen til å ha et seriøst forhold osv osv osv. Eller "Har ikke barbert meg" for den saks skyld.

For meg blir det bare for dumt. Men om noen rett og slett ikke har lyst der og da respekterer jeg det altså. Å ikke ha lyst er lov, men sære regler nei takk. (Og dem finnes det mange av!)

Du kaller det sære regler, andre kaller det å bli trygge på hverandre. Begge er de like riktige og viktige, for den det gjelder.

For egen del vil jeg ikke bli stemplet som sær ut fra at jeg foretrekker en viss tid på å bli kjent med dama før jeg hopper til køys med henne.

Da kan i så fall jeg kalle deg løs og med et respektløst syn på sex og kjærlighet, som velger å hoppe til sengs så snart "hei, du var jammen søt" er utlevert...

Skrevet

Å vente gir liksom en spenning synes jeg. Har man hatt sex på første daten er det liksom gjort... Mye mer spennende og gøy å vente!

Man kysser ikke første gang man ser hverandre for å se om man har god "kyssekjemi"... Samme med sexen. Man venter og ser hva som skjer og når. "Gir" man sex til mannen første daten er liksom hele spenningen over, hvertfall for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...