Gå til innhold

Voldelig sport - finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil begynne på noe hvor jeg virkelig får kjørt meg. Jeg har ikke noe imot blåmerker, og liker å ta den helt ut. Har alltid måttet være forsiktig i oppveksten i feks gymmen for å ikke få folk til å grine ...

Hva finnes? Ikke karate hvor man må ha masse regler og hvor det handler om indre disiplin osv. En sport hvor man kan slå og sparke hardt, og motta det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryting, boksing, diverse typer martial arts

Skrevet

Krav Maga eller kickboksing.

Skrevet

Kle deg ut som mann, og bli med på et ishockeylag eller amerikansk fotball, eller noe annet gorillaaktig og brutalt.

Anonymous poster hash: dd34e...b4a
Gjest slettetbruker
Skrevet

Jeg las "voldelig" som "voldemort" fuuu :'c vil noen snakke om voldemort???

Skrevet

MMA eller cagefighting

Anonymous poster hash: e847d...b07
Skrevet

Kickboksing kanskje? Men tror de fleste kursholderene har "regler" for hvor hardt man får slå og når man får lov å begynne å ta i litt. Da jeg gikk på kickboksing var det ikke lov å slå alt man hadde på vanlig trening, og om man gjentatt brøt reglene/skadet motstanderen mer enn bare blåmerker, var det på hue og ræva ut av klubben.

• 3 uker senere...
Skrevet

Boksing er digg, holder på med det selv. Litt dumt med "mother goose" reglene, da. Å stoppe kampen fordi en av oss blør litt er litt pinglete etter min mening (med mindre det flyter, seff), men det er gøy. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...