Gå til innhold

Gravid, vil ta abort, vet ikke hvordan jeg skal fortelle det til typen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter på to år fra et tidligere "forhold", eller ons som det egentlig er, jeg går på skole, snart ferdig med utdanningen min og jeg har en samboer. Problemet mitt er at jeg er gravid... Han var sammen med en jente som ble gravid, de skulle beholde barnet men fosteret døde halvveis i graviditeten. Dette er tre år siden ca. Jeg vet at han veldig gjerne ønsker seg barn, dette er noe vi har pratet om uendelig mange ganger.. Det bare passer ikke for meg akkurat nå, selvom det er ingenting jeg ønsker mer på en måte.. Høres sikkert rart ut at jeg ønsker meg en baby samtidig som jeg ønsker å ta abort.. Jeg har hormonspiral så egentlig skulle jeg ikke blitt gravid.. Vet ikke hvordan jeg skal fortelle Han at jeg er gravid og at jeg ønsker å ta abort?.. Er det uærlig å ta abort uten at han vet om det?

Anonymous poster hash: 7e3c2...3e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ikke ha barnet, så er det greit å ta abort. Det er din kropp. Og tror du han kommer til å gjøre det vanskelig for deg, så er det greit å gjøre det uten å fortelle ham (men da må du sørge for at han ALDRI får vite det - så ikke betro deg til venninner eller slektninger som kan finne på å si det videre).

Skrevet

Når dere er et så seriøst par, så må du la ham ta del i denne avgjørelsen. Det er til syvende og sist du selv som brstemmer, men hvis du ikke snakker med ham vil det garantert gå ut over forholdet. Du vil ha en hemmelighet du virkelig ikke vil bære på alene resten av livet eller så vil dere få problemer med tillit når han finner det ut.

Anonymous poster hash: 660ae...6c4

• Liker 1
Gjest Malanthor
Skrevet

Jeg mener at et forhold må være basert på ærlighet så ja, jeg synes du burde si det.

Ser selfølgerlig at det kan komme negative ting ut av det men det synes jeg et forhold burde tåle -hvis det er verdt noe i det hele tatt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...