Gå til innhold

Når du ser folk du kjenner på nettdating-sider..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva gjør du da? Hva tenker du? Sier du noe til den du kjenner?

Jeg vurderer å prøve meg på forskjellige sider for å kanskje finne noen. Men jeg er så redd for at folk jeg kjenner skal se meg der. Om jeg først skal prøve meg på noe slikt må det jo være en skikkelig profil, ærlig og med bilder osv. Men da er det jo veldig enkelt å bli gjenkjent og "avslørt"..

Anonymous poster hash: 30bc1...523
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Hva er det verste som kan skje da? De er jo der de også, så det er ikke akkurat slik at de kan mobbe deg for det, dere er i samme båt.

• Liker 4
Skrevet

De som finner deg der har jo mest sannsynlig profil der selv. Jeg har funnet mange jeg kjenner og vet hvem er, men jeg tar ikke kontakt med dem. Jeg ser også at de har vert innpå min profil, og de tar ikke kontakt med meg heller.

Når vi treffes på byen eller noe er ikke nettdating noe tema. Det er så mange som gjør det for tiden at det er ikke tabu lengre :)

Ikke bekymre deg for det. Lag en skikkelig profil du og ver stolt over den :)

• Liker 1
Skrevet

Om de ser den er de innpå siden er de der av akkurat samme grunn som deg. Ingen grunn til at det skal være kleint.

• Liker 1
Skrevet

Alle har behov for noen. Å lete etter kjæreste er derfor helt naturlig. Ikke noe jeg engang har tenkt på at skulle vært "flaut".

Anonymous poster hash: 9fa17...4e3
  • Liker 1
Skrevet

Bryr meg ikke om jeg ser noen bekjente. Nettdating er jo blitt så vanlig. Er nesten ikke noe mer uvanlig enn å møte på en venn på gaten.

• Liker 1
Skrevet

Hva er det verste som kan skje da? De er jo der de også, så det er ikke akkurat slik at de kan mobbe deg for det, dere er i samme båt.

Tja, det er vel mest at jeg er "redd" for at det kan bli snakk om det, eller at noen skal ta det opp eller avsløre meg på en negativ måte. Har flere venner som har funnet kjærligheten slik, så det er ikke det at jeg syns det er flaut eller rart å bruke nettdating, bare at jeg skal legge ut så åpenlyst at jeg søker noen, at jeg ikke "finner noen".

Takk for svar alle sammen. Gjør meg litt tryggere på at det mest sannsynlig ikke er så farlig. Må bare "kvinne meg opp" litt tror jeg. ;)

Anonymous poster hash: 30bc1...523

Skrevet

Det har skjedd et par ganger. Siden jeg er for nysgjerrig til å ikke kikke på profilene så klikker jeg inn på dem og blokkerer rett etterpå. Da ser de ikke at jeg har vært der! :-D (På Sukker i hvert fall).

Ellers er jeg enig med de andre. Dere er jo der for samme grunn. Du legger jo ikke ut noe du ikke ka stå for uansett.

Anonymous poster hash: 081db...246

Skrevet

Om de ser den er de innpå siden er de der av akkurat samme grunn som deg. Ingen grunn til at det skal være kleint.

Veldig mange er der bare for at de er nysgjerrige og vil se om det er noen kjentfolk der, kolleger, naboer osv.

Som underholdning på vorspiel faktisk. Tar jo ca ti sekunder å registrere en profil der bare for å titte.

Anonymous poster hash: 13285...9bd

Skrevet

Jaaah... det er litt småstressende det der, særlig hvis man sånn som meg bor i en veldig liten by. Veeeldig liten. På vestlandet.

På den ene siden så tenker jeg at oh well, det er da helt normalt å ha profil på sukker og møteplassen, "alle gjør det jo i de større byene"? Kjenner og flere som har hatt kjempesuksess med nettdating (gift, barn og hele sulamitten).

Men... så innimellom så kjenner jeg på den den liten-by- mentaliteten som også gjør meg litt redd for at noen skal kjenne meg igjen. En fyr sa fks. til meg at " åh han visste han kjente igjen fjeset mitt, og han hadde vert og handlet i butikken der jeg jobber. Og det var litt småskummelt.

Men jeg har nå en gang valgt å putte trynet mitt på nettet så...:-)

Gjest Houdini
Skrevet (endret)

:D

Endret av Houdini
Skrevet

Jeg bare blokkerer de umiddelbart så slipper jeg mer om det.

Anonymous poster hash: 5ea95...bf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...