Gjest Pterodactylkake Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Sikkert tatt opp før men jeg så i går at når simba blir deppa for timon mobber farens påstand om hva stjernene er (kongelige dauinger som blablabla) så legger han seg ned, og i støvet som flyr avgårde til rafiki står det "SEX" når han legger seg! BARNEFILMEN!! Forresten, i den norske versjonen, skifter han dialekt når han snakker med himmelen til faren sin og sier "Man kan ikke ændre fåttiden" som en norlending! Huhu å jeg elsker den filmen! Må få sett nr 3 snart, nr 2 var litt for kopi av den første.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 29. april 2004 #3 Skrevet 29. april 2004 Ååååå ingen tror meg, ingen i klassen heller!!! Jeg så det jo i går, for jeg fryste tilogmed bildet og min venn som også er her, seroxata, har også sett det! Jeg skal finne bevis, for nå er det krig!!!
Gjest Pterodactylkake Skrevet 29. april 2004 #4 Skrevet 29. april 2004 AHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se her!!! http://handbook.sevspace.com/movies/sfx.jpg
Ra|cer Skrevet 29. april 2004 #5 Skrevet 29. april 2004 Jeg måtte se VELDIG nøye før jeg såg at det kanskje kunne tydes som sex.. Du har sex ppå hjernen...
Gjest glamourgirl Skrevet 29. april 2004 #6 Skrevet 29. april 2004 Kake har helt rett! Det står til og med omtalt i Dan Brown's the da Vinci Code. Den handler om mye, boka altså, men blent annet nevnes det et sted skjulte symboler i Disney filmer, sex'en i Lion King er et av dem!
Veslejenta Skrevet 29. april 2004 #8 Skrevet 29. april 2004 Den filmen har jeg sett så mange ganger, og aldri lagt merke til at det står sex på himmelen. :o
NonStop Skrevet 29. april 2004 #9 Skrevet 29. april 2004 Så jo tydelig at det virkelig står SEX der! Jøss! :o La ikke merke til det da eg så filmen, men har bare sett den en gang...
Gjest 1111 Skrevet 29. april 2004 #10 Skrevet 29. april 2004 Ånei!! nå mistet liksom yndlingsfilmen min litt av sin barnslige skjønnhet ..
Laina Skrevet 29. april 2004 #11 Skrevet 29. april 2004 Oi! Det stemmer jo! Men jeg har sett filmen mange ganger, og har aldri lagt merke til det. Så du har sex på hjernen, siden du la merke til det, Kake.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #12 Skrevet 29. april 2004 http://www.lionking.org/misc/SexSighting/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå