Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Jeg og en gutt har holdt litt halvveis på. Vi har hengt sammen noen få ganger, mest med andre folk til stede, sender mld til hverandre av og til. Vi var mer på hverandre før, den siste tiden har det dabba av litt. Jeg tror grunnen er at jeg ikke har gitt noe særlig tegn på at jeg liker han, og det virker som at han tror jeg ikke er interessert. For noen uker siden sov han hos meg i samme seng. Det skjedde ikke noe, ikke kyss engang. Vi har kun kyssa en gang når vi var fulle. Verken han eller jeg har sagt noe om hva vi føler for hverandre, men det virker som at det er noe der ut i fr blikk og noen spesielle hendelser. Hva kan jeg gjøre for t han skal skjønne at jeg vil noe mer med han? Vise at jeg er interesset i han? Hva tror dere er greia?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Jeg og en gutt har holdt litt halvveis på. Vi har hengt sammen noen få ganger, mest med andre folk til stede, sender mld til hverandre av og til. Vi var mer på hverandre før, den siste tiden har det dabba av litt. Jeg tror grunnen er at jeg ikke har gitt noe særlig tegn på at jeg liker han, og det virker som at han tror jeg ikke er interessert. For noen uker siden sov han hos meg i samme seng. Det skjedde ikke noe, ikke kyss engang. Vi har kun kyssa en gang når vi var fulle. Verken han eller jeg har sagt noe om hva vi føler for hverandre, men det virker som at det er noe der ut i fr blikk og noen spesielle hendelser. Hva kan jeg gjøre for t han skal skjønne at jeg vil noe mer med han? Vise at jeg er interesset i han? Hva tror dere er greia? Be han med på noe i morgen f.eks, og så forteller du han det når dere møtes
Gjest Kirsten Giftekniv Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Ta handa hans og kikk han dypt inn i øynene og smil. Hvis det ser ut som han ikke har noe i mot det kan du kanskje våge deg til å kysse han ved et annet tilfelle.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Neste gang du ser han, spør om p få snakke litt med han alene. Fortell han at du gjerne vil henge mer med han og at du liker han veldig godt! Hør hvordan han responderer;)
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Skjønner akkurat hvordan du har det. Sitter dessverre i samme greia selv nå. Sinnsykt frustrerende. Kan jo hende han er like keen selv men ikke tørr å gjøre noe. Tror du må ta første skrittet hvis du skal finne ut av det. Inviter han hjem til deg en dag, og kyss han når dere ikke er fulle. Se hvordan han reagerer. Er han int. så merker du garantert det:) Lykke til! Anonymous poster hash: 8fd65...bab
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Det er jo bare å generelt være litt "på". Send han meldinger uten grunn. Av typen "Skjer der?" elelr du kan være enda dristigere "Driver med sexy?" Inviter på ting. "Har sinnsykt lyst å se den nye filmen med xxxx, lyst å bli med?" Osv osv.. og, bli mer fysisk når dere er sammen. Smekk han på rumpa når han går forbi, sett deg nærme i sofaen selv om det er god plass, still deg bak han og masser han litt. Le av vitsene og historiene hans, vis at du virkelig bryr deg om hva han forteller, hvordan han har det osv.. Mulighetene er uendelige. Hovedfokuset er bare at du må være PÅ og tørre å vise hva du føler. Det er alt for mange som egentlig har likt hverandre som ikke har blitt noe av fordi ingen tør å vise hva de faktisk vil. Hva har du egentlig å tape? Anonymous poster hash: d6727...9f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå