NullHull Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Er det flere som har sett at man nå kan gå inn og stemme frem sin Twist-favoritt som skal få egen pose? Stem i vei: http://www.twistvalg.no Ja takk, tar gjerne en egen pose med Lakris eller Cocos
Gjest 1111 Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 Veldig så mange valg det skulle være da.. solo, grandiosa, twist.. :klø: JA til en egen pose med Caramel! ..eller Toffee.. eller Nutti.. Klarer ikke bestemme meg :-) men den må inneholde karamell
Arkana Skrevet 29. april 2004 #3 Skrevet 29. april 2004 Synes det er rart at så mange har stemt på lakris, det finnes da mer enn nok av andre rene lakrisprodukter, hadde det ikke vært bedre om det var en "uvanlig" kombinasjon som fikk en egen pose?
~sikka~ Skrevet 29. april 2004 #4 Skrevet 29. april 2004 Jeg vil ha banan-twist... men den har de sluttet med nå så
NullHull Skrevet 29. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2004 Synes det er rart at så mange har stemt på lakris' date= det finnes da mer enn nok av andre rene lakrisprodukter? Jammen det er no' spesielt med denne Twist-lakrisen...uten at jeg helt klarer å sette finger'n på hva det er :klø: For min del kan det ha noe med at den har helt passe størrelse, og noe med konsistensen tror jeg...
Gjest Primula Skrevet 29. april 2004 #7 Skrevet 29. april 2004 Stem på Black! Den er bare så utrolig god, og det finnes ikke noe lignende.
Crispo Skrevet 29. april 2004 #8 Skrevet 29. april 2004 Jeg vil ha banan-twist... men den har de sluttet med nå så Da er vi to..... Men har du smakt den smil-sjokoladen med banansmak i stedet for karamell?? Den smaker ganske likt :-)
Elze Skrevet 29. april 2004 #9 Skrevet 29. april 2004 Da er vi to..... Men har du smakt den smil-sjokoladen med banansmak i stedet for karamell?? Den smaker ganske likt :-) Nei - det blir ikke det samme! Den er ikke klissete nok, eller noe. Vil ha banantwist jeg og!
Maetzii Skrevet 29. april 2004 #10 Skrevet 29. april 2004 Da er vi to..... Men har du smakt den smil-sjokoladen med banansmak i stedet for karamell?? Den smaker ganske likt :-) Joda, smil med banansmak er godt. Og det smaker litt banan. Men det ligner IKKE på banantwist! Sjokoladen er altfor lys, og fyllet skal da ikke være karamellaktig... :evil: jeg vil også stemme på banantwisten. For de andre twistbitene er ikke noe gode... (likte aprikostwisten i tillegg, men den er også borte :-( )
-Fisken- Skrevet 29. april 2004 #11 Skrevet 29. april 2004 Irriterer meg at jeg enda ikke har fått smakt smil med banansmak! Får kjøpe den i morgen, er jo så masse snakk om at den er veldig god
~Viva~ Skrevet 29. april 2004 #12 Skrevet 29. april 2004 Stem på Black Jeg stemte på Black... Men det var ikke med vilje, har aldri smakt den engang. Hva er det egentlig slags bit?
Labella Skrevet 29. april 2004 #14 Skrevet 29. april 2004 noe heeeelt for seg selv! Nam nam - gleder meg til å kunne kjøpe en pose med bare lakristwist
Arkana Skrevet 1. juni 2004 #16 Skrevet 1. juni 2004 Æsj da' date= lakris vant :-( Typisk. Det finnes jo dusinvis av forskjellige lakrissorter i butikkene. :-x Jaja, den skal ikke jeg kjøpe i allefall.
Cilla Skrevet 1. juni 2004 #18 Skrevet 1. juni 2004 Æsj lakris....... Hadde håpt på at Montelino vant, den er min twistfavoritt, og selvfølgelig stemte jeg på den!
:-) anna Skrevet 1. juni 2004 #19 Skrevet 1. juni 2004 Tror nesten ikke mine egne øyne. jeg har cocos som favoritt, og det er alle på jobben veldig fornøyd med, for den er det nemlig ingen andre som vil ha. Men her vant den jammen nesten... Så rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå