Gå til innhold

Jeg har verdens snilleste mann men han er ikke pen og jeg tenner ikke på han.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var yngre hadde jeg en del kjærester som jeg var skikkelig forelsket i. De var ganske attraktive og akkurat min type. Men de behandlet meg ikke bra, de ble aldri oppriktig glade i meg, de såret meg, noen av dem var utro osv.. Etter disse mislykkede forholdene var jeg ganske langt nede og hadde gitt opp menn i mange år. Helt til jeg møtte han som jeg er gift med nå. Jeg møtte han via felles venner og utseendemessig var han ikke akkurat det jeg likte og ble tiltrukket av, tvert imot. Han var (og er) ganske lubben og ikke pen i ansiktet heller. Vi traff hverandre som venner over lang tid og han ble forelsket i meg. Jeg bestemte meg for å gi han en sjanse, siden jeg skjønte at han var annerledes enn alle de andre dritsekkene som jeg hadde møtt tidligere. Jeg ble glad i han (men ikke forelsket) fordi han er verdens snilleste og gjør alt for meg. En bedre mann enn han skal man lenge lete etter. Men det er jo utseendet hans som ødelegger alt, føler jeg. Jeg skulle ønske at han var mer attraktiv... Hvis jeg skiller meg fra han, så vil jeg for det første såre han utrolig mye, og for det andre så vil jeg kanskje angre, siden jeg aldri før han funnet noen som er så snill og som elsker meg virkelig. Men samtidig klarer jeg ikke tenne på han i det hele tatt....

Anonymous poster hash: 677fc...0c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må det være enten/ eller, kan det ikke være en mellomting?

Når det er sagt ønsker jeg deg lykke til!

Skrevet

Han er vel ikke ´dum-snill´ ? Da sier det jo seg sjøl :fnise: ...

Skrevet

Kanskje du sårer han ved å gå fra han, men samtidig gir du han muligheten til å finne ei som virkelig elsker han... Hva skjer den dagen du treffer en du tenner på? Kommer du til å klare å tenke klart da og holde deg der du er? Hva er mest sårende: å være ærlig og skilles som venner, eller at du treffer en (er utro???) og lar han få se at du går rett i armene på en annen...

Kan du leve med å aldri føle "gnisten"?

Viktige tanker å tenke... Lykke til med valget, ts!!!!

Anonymous poster hash: 0b404...217

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ble du ilag med den her mannen i utgangspunktet? :daane:

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor ble du ilag med den her mannen i utgangspunktet? :daane:

Les hovedinnlegget.

• Liker 3
Skrevet

Les hovedinnlegget.

Gjort og jeg fatter ingenting. Du er jo steike dum og ødelegger for fyren din.

• Liker 5
Skrevet

Gjort og jeg fatter ingenting. Du er jo steike dum og ødelegger for fyren din.

Hva er det du ikke fatter da? De allerfleste ønsker jo å finne kjærligheten og det ville jeg også, men jeg forelsket meg i menn som såret meg, og når jeg endelig fant meg en mann som ga (og gir) meg kjærlighet så tenner jeg ikke på han fordi han ikke er pen, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Hva er det du ikke fatter da? De allerfleste ønsker jo å finne kjærligheten og det ville jeg også, men jeg forelsket meg i menn som såret meg, og når jeg endelig fant meg en mann som ga (og gir) meg kjærlighet så tenner jeg ikke på han fordi han ikke er pen, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Fake it to you make it.

• Liker 2
Skrevet

Fake it to you make it.

Du og dine kommentarer altså.

• Liker 4
Skrevet

Du og dine kommentarer altså.

Vel, det er ikke jeg som ble ilag med noen jeg synes var stygg og så klager etterpå at jeg ikke tenner på ham...

• Liker 5
Skrevet

Fake it to you make it.

Er det vanlig at det du sier her, virker?

I så fall er det godt nytt! :)

Skrevet

MÅ du på død og liv ha en mann? Hva med en time-out?

Tror det beste er og komme tilbake til deg selv igjen etter det du opplevde tidligere.

Skrevet

Det er ganske rart at folk blir sammen med noen de ikke er tiltrukket av, selv ikke etter forelskelsen.. Hvordan klarte du det Ts? Er dere gift?

Skrevet

Er det vanlig at det du sier her, virker?

I så fall er det godt nytt! :)

Verdt et forsøk.

Skrevet

Kanskje du synes han blir kjekkere hvis han slanker seg og begynner å trene? Dette kan dere jo gjøre sammen, finne en hobby som begge vil drive med og gjøre det sammen? Og så kan du passe på maten og kosen slik at dere ikke har usunn mat i hus. De fleste blir penere når de blir slankere og mer trent.

Og så ville jeg snakket med han om dette og kanskje gått i parterapi. Antagelig er ikke livet alene noe bedre for deg enn det livet du lever nå, og dette må du gi tid til å finne ut av.

Skrevet

Vil det hjelpe om han går ned i vekt? ansiktet endres også da.

Skrevet

Det er ganske rart at folk blir sammen med noen de ikke er tiltrukket av, selv ikke etter forelskelsen.. Hvordan klarte du det Ts? Er dere gift?

Ja vi er det. Hvordan jeg klarte det? Vel, som sagt, så er han den eneste noensinne som har elsket meg og som gjør alt for meg. Jeg prøvde derfor å overse utseendet hans som jeg ikke tenner på. De andre mennene jeg var sammen med før, var attraktive og jeg ble forelsket i dem, men de behandlet meg ikke bra (jeg forklarer dette i hovedinnlegget mitt).

Skrevet

Vil det hjelpe om han går ned i vekt? ansiktet endres også da.

Klart det vil hjelpe om han går ned i vekt, alle er jo mye penere når de er normalvektige istedenfor lubne/overvektige.

Skrevet

Kanskje du sårer han ved å gå fra han, men samtidig gir du han muligheten til å finne ei som virkelig elsker han... Hva skjer den dagen du treffer en du tenner på? Kommer du til å klare å tenke klart da og holde deg der du er? Hva er mest sårende: å være ærlig og skilles som venner, eller at du treffer en (er utro???) og lar han få se at du går rett i armene på en annen...

Kan du leve med å aldri føle "gnisten"?

Viktige tanker å tenke... Lykke til med valget, ts!!!!

Anonymous poster hash: 0b404...217

Takk for innspill. Jeg er ikke utro og gjør ikke noe dumt. Men det er viktige tanker du kommer med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...