Gå til innhold

Hvor stor spiral må man bruke når man skal utvide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne å utvide øret, også lurte jeg på hvor stor spiral jeg trenger? Tok hullet med pistol hos frisøren.

Også lurte jeg på om det gjør noe om jeg har flere hull i øret? På det ene øret har jeg tre hull i øreflippen og på det andre har jeg to, øker det risikoen for at hullet splittes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette hadde jeg spurt om på face, på noens hjemmesider til steder som gjør dette...Om ingen KG svarer i rimelig tid.

Skrevet

Hvorfor gjør man dette egentlig? Vet at det ikke er det tråden handler om, men er så nysgjerrig på hva som gjør at noen ønsker å ha kjempestore hull i øreflippen.

Anonymous poster hash: f0b28...2ab
Skrevet

Jeg har to hull i hver øreflipp og har utvida med 10 mm i begge. De ble ikke splitta :) Nå vet jeg ikke hvor store du vil ha men...

Nå er det flere år siden jeg begynte, men du trenger vel den minste spiralen? Spørs hvor stort hullet ditt her fra før av. Det jeg gjorde var å bare presse den på i dusjen med masse vann og såpe.(og skylde godt av såpen etterpå) Jeg har prøvd litt av hvert, men det var det minst vonde metoden :) Er nok ikke riktig gjort, men funka fett!

Skrevet (endret)

begynt med 1.6mm eller 2mm.
. utvid 1-2mm i måneden.

det kommer vel ann på hvor elastiske øreflipper du har, hvor nære de sitter og hvor store du skal ha. spør på ett piercingstudio. (eller piercingstudio facebookside. ) de har nok mer peiling.

Endret av Pinkie Pie
Skrevet

skal ikke ha noe større enn 7-8mm, takk for svarene uansett! Tror jeg stikker innom piercing studio i morgen og spørr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...