Gå til innhold

Grensen mellom dating og eksklusiv dating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp flyttet fra Norge til Paris, hvor jeg studerer på universitetet. Rett før jeg flytta fra norge(ca en måned) møtte jeg en gutt som jeg fikk følelser for, og han tilbake til meg. Vi hadde det veldig hyggelig, og ble enige om å holde kontakten etter at jeg flytta. Vi var begge klare på at vi hadde nok blitt kjærester om jeg ikke skulle flytte fra landet, men siden jeg skulle flytte og vi nettopp hadde møttes ville vi ikke binde oss med en gang. Så flytta jeg i starten av september, og har nå vært her i ca. en måned. Flere ganger har jeg hinta om at jeg vil at han skal komme på besøk, men han virker litt tilbaktrukken på det. Vi har snakka sammen sikkert en par ganger i uka siden jeg kom hit.

Så skjedde det at jeg har blitt kjent med en gutt her, som jeg syns er veldig hyggelig. Vi har en god tone, og en kveld ente det med at jeg sov over hos han og vi hadde sex. Vi har hatt kontakt etter dette, og jeg merker at jeg liker han godt. Samtidig har jeg fortsatt følelser for gutten hjemme i Norge. Bør jeg fortelle han i Norge om hva som har skjedd? Er det feil å fortsette med å ha kontakt med begge to? Vi ble aldri enige om å være ekslusive, jeg og gutten fra Norge, men vet ikke om han tenker at vi skal være det?

Anonymous poster hash: 92a8f...d0c

Anonymous poster hash: 92a8f...d0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...