AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Kjøpte en TV for et par måneder siden. Den slår seg plutselig av noen ganger. I starten trodde jeg det skjedde når jeg ikke har skifta kanal på lang tid. Men så skjedde det også når jeg nettopp hadde skifta kanal. (Kanalvalget skjer jo uansett mot tuneren, ikke selve TVen..) Hva kan være greia? Anonymous poster hash: 18cd3...892
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Overoppheting? Spøkels? Anonymous poster hash: 29e16...455
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Overoppheting? Spøkels? Anonymous poster hash: 29e16...455 Sist det skjedde hadde TVen bare stått på i en time. Så overoppheting er det ikke. Håper det er en mer fornuftig forklaring enn gjenferd... Anonymous poster hash: 18cd3...892
Lutetium 71 Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Det kan være en eller annen timerinstilling du har slått på. Slår den seg av etter nøyaktig tre timer hver gang, feks? Eller det kan være overoppheting, men det er vel lite sannsynlig på en helt ny tv.
Gjest Blubberella Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Det høres ut som at den har samme irriterende strømsparingsopplegg som vår TV har. Men vi pleier å få en kort beskjed på skjermen om at den slår seg av om 5 minutt hvis vi ikke trykker på en tilfeldig knapp. Vi har ikke klart (eller giddet) å finne ut hvordan vi deaktiverer denne innstillingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå