Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gullis
Skrevet

blir gær'n av alle pop ups'a, er det noen som veit hvordan jeg kan bli kvitt det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv Firefox!

God browser som er bedre en IE, og som har inne bygget popup-stopper og tabbed browsing.

www.mozilla.org

Gjest Anonymous
Skrevet

Opera og Firefox har innebygd popup-killer.

Elles finst det diverse popup-killerar du kan innstallere, både gratis og kommersielle. http://toolbar.google.com er gratis, og har litt ekstra funksjonalitet ;)

I tillegg vil du kanskje innstallere AdAware og/eller Spybot og sjå om du har fått innstallert noko møkk på PCen din som gir deg masse popups uansett sider? Er visst lett å få denslags, har eg forstått, om du brukar IE...

Gjest Anonymous
Skrevet

Tips: IKKE innstaller disse "toolbars" og annet som blir tilbydt rundt om. Mange av dem virker som spyware! Denne "Hotbar" som finnes, sender faktisk info rett til amerikanske myndigheter (compTIA), bare så du vet det

Skrevet

Google Toolbar har ikke spyware, og den fungerer veldig bra.

Gjest Anonymous
Skrevet
Google Toolbar har ikke spyware' date= og den fungerer veldig bra.

Hvordan vet du at denne IKKE har spyware?

Faktum er at du kan ikke det, fordi det meste av det som blir innstallert i windows er lukket kildekode.

Skrevet

Og hvordan vet du at den har spyware da? Du kan ikke sammenligne Hotbar og Google Toolbar. Hotbar HAR spyware og er totalt unødvendig, det har ikke Google Toolbar som er helt trygt å bruke. Og enhver PC-bruker med respekt for seg selv har Ad-Aware e.l. programmer.

Skrevet

Google Toolbar har ikke spy, det er garantert.

Og det har ingenting med MS å gjøre.

Gjest Anonymous
Skrevet
Google Toolbar har ikke spy, det er garantert.

Og det har ingenting med MS å gjøre.

Det kan hverken du eller jeg vite

Skjønner dere nå?

Gjest Anonymous
Skrevet
Google Toolbar har ikke spy' date=' det er garantert.[/quote']

Og hvem har garantert DET? Google?

Slut med å være slik en godtroende naiv fjott!

Jeg blir skremt når jeg leser slike innlegg fra dere. Att det går an!!

Nei google har nå svært lie med MS å gjøre! Har ikke påståttnoe annet! MS har sitt eget "spyware", nemlig Windows Media Player.

Skrevet

Skjønner dere nå?

Korleis kan du vera sikker på at Serenity ikkje kan veta at Google toolbar ikkje er spyware? Og - har du prøvd å finna ut av det sjølv, kva Toolbar'en gjer?

Skrevet

Hvis du laster ned siste MSN Messenger, så kan du få med msn-toolbar. Den har en veldig effektiv popup-killer + egen søkemotor. Kjempefin!

Catzy

Skrevet

Winsows Media Player er en media-avspiller, og ikke spy. Men Win har sitt eget - det følger med XP og heter Alexa.

Google derimot, er ikke spy - det vet jeg faktisk, tro det eller ei.

Gjest Anonymous
Skrevet

bruker du den selv serenty

Gjest sberg
Skrevet

Skjønner dere nå?

Du trenger ikke kildekoden til et program for å finne ut om den inneholder spyware, det holder i massevis å analysere nettverkstrafikken din eller skjekke med en brannmuren hva slags trafikk man sender ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...