Katarinaz Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Hei! Jeg skal kjøre opp sammen med mamma til byen hvor kjæresten min også bor. Vi skal være der fra tirsdag til søndag. Jeg vil veldig gjerne overraske kjæresten min, men jeg har virkelig ikke peiling på hvordan! Han har en del skole denne uka, så tenkte å sove hos bestemor og bestefar sammen med mamma frem til torsdag. Men skal jeg da late som om jeg er hjemme frem til torsdag, eller skal jeg si at jeg er der på tirsdag? Og hvordan skal jeg gjennomføre overraskelsen? Litt vanskelig dette her, jeg er ikke helt den spontane jenta som bare kan ringe på døra og bare "HELLO!". Og han har ikke ringeklokke heller.. Håper på noen gode ideer, hadde hjulpet så mye!
Gjest 197 Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Jeg hadde ikke nødvendigvis satt pris på at noen plutselig sto utafor døra mi. Selv ikke kjæresten. Så jeg ville fått broren hans eller en kompis til å ringe han samme dag som du vil overraske, og si at han måtte møte opp et sted, til et klokkeslett, med passende antrekk. At han ikke måtte stille spm, bare stole på den som sier det, og møte opp. Og tada, der er du! Frykter du at han legger andre planer den dagen, kan dere jo få han til å tro at han skal på kino med broren/kompisen og så bruke resten av kvelden på å spille nye fifa eller no. Så går heller hele tiden til deg!
Zoega Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Jeg skulle overraske kjæresten min forrige valentines, bodde da 2,5 timer unna. Jeg satte meg på toget og lata som ingenting, sendte en melding og spurte hva han gjorde. Tenkte å låse meg inn (hadde nøkkel til leiligheten), bake kake, lage middag og tenne lys. Planen om å overraske han gikk delvis i vasken da han skreiv (når jeg nærma meg byen hans) "Æsj, er en som er syk på jobben, så må jobbe dobbel vakt!" Kan du ikke spør om han kan gjøre deg en tjeneste da? Finne på noe som kan gjøres i hans by og ikke din? Feks si det er en venninne av mamma som skal levere noe, men hun kjører gjennom *hans by*, spør om han kan hente det? Så sitter du i en bil utenfor leiligheten hans?
Katarinaz Skrevet 29. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2013 Hahaha, det er på en måte alltid en risiko for at han er opptatt eller at det kan skje noe. Da er det jo godt at jeg har bestemor og bestefar jeg kan dra til. Likte godt ideen med at han skal gjøre meg en tjeneste, så kan jeg jo møte han på det stedet han skal hente noe. Det jeg sliter mest med å bestemme meg for er når jeg evt. skal gjøre dette! Om jeg skal gjøre det på onsdag eller torsdag. Takker for svar!
Zoega Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Prøv først på onsdag, og hvis det ikke passer kan du jo forandre til torsdag. Om han skal hente noe så kan du spørre om onsdag går bra. Hvis han da sier at "da er jeg opptatt .. " så spør du "hva med torsdag? Hun skal overnatte"
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Jeg ville også gått for onsdag, i tilfelle noe dukker opp, kan du alltids overraske på torsdag, Anonymous poster hash: db9b2...d8b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 Du må være helt sikker på at han vil like det. Jeg ville ikke likt en slik overaskelse. Uansett hvem det var.Anonymous poster hash: 65057...831
Katarinaz Skrevet 29. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2013 Okei, da går jeg for onsdag. Er ganske sikker på at han vil like å bli overrasket. Da jeg bestilte en spontantur for noen uker siden og fortalte han det dagen før så sa han "Du skulle overrasket meg vet du, det hadde jo vært kjempekoselig!". Så nå tenkte jeg å prøve meg da, til tross for hvor lite jeg liker å overraske. Får ta det på kvelden på onsdag! Tusen takk for hjelp, folkens. Det er bare å komme med andre ideer om dere mener det finnes noen bedre måter å overraske på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå