Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mister mye hår , og frisøren min anbefalte meg å begynne med en shampo for hårtap. Vi klarte å snakke det bort , så glemte av de prøvene hun skulle sende med meg.

Sitter på beautybay for å bestille hårprodukter nå , og lurte på om det var noen her som kunne anbefale en god shampo :)

Hadde satt stor pris på dette ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Nefertiti.
Skrevet

Tror ikke det blir så mye bedre om du kjøper shampo for hårtap...

Du burde vel heller satse på en som er mot hårtap.

Skrevet

Cutrin Bio+ Energen Shampoo :)

Skrevet

Tror ikke det blir så mye bedre om du kjøper shampo for hårtap...

Du burde vel heller satse på en som er mot hårtap.

Haha..hjernen har tatt natta :P

Skrevet

Takk for svar. Har dere egne erfaringer med disse produktene?

• 5 måneder senere...
Skrevet

Har mista mye hår, særlig oppå kronen (startet etter fødsel) og senere fått større viker. Var veldig fortvila, så foreslo en (kvinnelig) lege at jeg skulle prøve Nisim shampo og ekstrakt, for det hadde mannen hennes begynt med, og han hadde fått tilbake en god del hår.

Har nå brukt det i nesten et år. Hårtapet slutta etter ca en uke. Gradvis begynte det å vokse ut nye hår i vikene, kunne også se masse kortere hår innimellom oppe på kronen. Det er nesten utrolig.

Håret mitt er stadig veldig tynt oppå, men jeg tenker ikke lenger på hårerstatning. Og foran i vikene er det masse nye hår. De blitr ikke så lange, men alt hjelper. Og ellers er håret blitt kraftigere.

Frisøren min er helt over seg, hun tenker nå å ta inn Nisim for salg i salongen.

Det er enormt viktig at man kjøper shampoen enten fra Nisim sjøl (www.nisim.no evt www.nisim.com) eller fra apotek/frisørsalong. Kjøper man fra frisørsalong (evt salong Ludwig i Vika i Oslo, vet ikke hvor i andre byer) så får man "pengene-tilbake-garanti", dvs penga tilbake hvis det ikke hjelper. Apoteket har ikke denne ordningen.

Grunnen til at det er viktig å kjøpe igjennom disse er at noen nett-leverandører som f. eks. www.strawberrynet.com selger fake-produkter eller gamle som egentlig er gått ut på dato. Da virker det ikke.

Dessuten er det ekstremt viktig å bruke det riktig, ellers kan man ikke forvente max effekt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...