Gjest gloria Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Hvilken bok leser du nå, eller hvilken leste du sist? Jeg leser selv Parfymen av Patrick Süskind.
Amarone Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 Leser mest på hovedoppgaven min, ikke mye tid til annet... Men på senga leser jeg the Fires of heaven (for n'te gang, i the Wheel of Time-serien. Amarone
Nilma Skrevet 29. april 2004 #3 Skrevet 29. april 2004 Har to bokprosjekter på gang for øyeblikket: "Den gamle antikvitetsbutikken" (Dickens) "Historien om Europa", bind 2 (Alnæs)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 29. april 2004 #6 Skrevet 29. april 2004 LOTR for andre ganga :oops: Snart dauer gandalf... and stuff :cry: Snart kommer den kuleste kommentaren til Legolas, Ai! Ai! A balrog has come!!!
Arkana Skrevet 29. april 2004 #8 Skrevet 29. april 2004 Jeg leser alltid på 5-10 bøker på en gang, veksler litt alt etter humør. For tiden leser jeg "Watermelon" av Marian Keyes, "The Dice Man" av Luke Rhinehart, "Frames of Mind" av Howard Gardner, "Taken at the flood" av Agatha Christie og "Wyrd Sisters" og "Sourcery" (begge for andre gang) av Terry Pratchett.
Gjest pace Skrevet 29. april 2004 #9 Skrevet 29. april 2004 Jeg leser selv Parfymen av Patrick Süskind. Den var bra syntes jeg. Leser pensum og David Hume's Treatise.
Gyldenløwe Skrevet 29. april 2004 #11 Skrevet 29. april 2004 DBC Pierre: Vernon God Little Jeg begynte på den, men den fanget meg ikke. Kanskje jeg burde gi den enda et forsøk. Synes den ble litt krampeaktig i sin latterliggjøring av elementer av amerikansk kultur. Sorry, men det er for billig å slenge opp noen feite amerikanere med våpen og le av dem. For å holde meg til tema: Jeg leser den siste til William Gibson: "Pattern recognition". Ikke cyberpunk, ikke SF engang, men snarere en slick thriller med mange Gibson'ske trekk. I tillegg leser dama for meg på senga :-) Det er kjempekoselig, noe av det fineste jeg vet :oops: Holder på med høytlesning et par, tre bøker samtidig, på norsk og engelsk ...
Gjest glamourgirl Skrevet 29. april 2004 #12 Skrevet 29. april 2004 :oops: Terror av Wilbur Smith :oops: Så leser jeg høyt på senga for kjæresten min, det er noe av det koseligste jeg vet. Leser "Kvinnen som kledde seg naken for sin elskede", "Destination unknown" Agatha Christie og "dronninga og Jeg" Sue Townsend. Veldig fint! Kanskje på tide å bli ferdig med noen av dem snart? Neste er "different Seasons" Stephen King, beautiful!
Gjest Starya Skrevet 29. april 2004 #13 Skrevet 29. april 2004 Leser på The Vampire Lestat. Det er lenge mellom hver gang jeg får tid til å ta den frem en stund, så det tar sin tid..
Orthia Skrevet 29. april 2004 #14 Skrevet 29. april 2004 Jeg begynte på den, men den fanget meg ikke. Kanskje jeg burde gi den enda et forsøk. Synes den ble litt krampeaktig i sin latterliggjøring av elementer av amerikansk kultur. Sorry, men det er for billig å slenge opp noen feite amerikanere med våpen og le av dem. Jeg begynte på den istad og har ikke gjort meg opp noen mening ennå. Den har ligget i "ventebunken" en måneds tid, og jeg har gledet meg til å lese den. Du er den første jeg hører som har noe negativt å si om boken, og det er alltid ok med litt annerledes input. Kommer nok til å lese gjennom den i løpet av helgen.
Gjest King James Skrevet 29. april 2004 #15 Skrevet 29. april 2004 Skjærgårdsfolk og Skjærgårdsmesse av Sven Kærup Bjørneboe Livakt i Helvete av Siri Lill Mannes
Grooo Skrevet 29. april 2004 #16 Skrevet 29. april 2004 "Appelsinpiken" av Jostein Gaarder "Den skarpeste kniven" av Pillip Pullman "De fire og han som gjør galt værre" av Hans Fredrik Follestad "Å" av Knut Nærum
~Frk Amalie~ Skrevet 29. april 2004 #17 Skrevet 29. april 2004 Prozac nation av Elizabeth Wurtzel, Kunsten å krangle av Anne B. Ragde, Still ditt eget horoskop av Per Henrik Gullfoss og Victoria av Knut Hamsun (for tredje gang :oops: ) Greit å lese flere bøker på en gang, humøret passer f.eks ikke bestandig til Prozac Nation...
opa| Skrevet 29. april 2004 #18 Skrevet 29. april 2004 Marekors Elsker Jo Nesbø! Me too Forvent deg en god bok av Nesbø, som alltid...
Gjest TomKrus Skrevet 30. april 2004 #19 Skrevet 30. april 2004 En bønn for Owen Meany - John Irving. Jobber samtidig med å fullføre Kaptein Corellis mandolin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå