Gå til innhold

Kvinner : tør dere å ta initiativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke mannens oppgave vel?

Anonymous poster hash: ba503...d71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør de. Men de oppfatter det å stirre på en fyr som "å ta inititiativ".

Å ta inititativ, slik vi menn oppfatter det, ved å gå bort til en fremmed person og slå av en prat, nei se det tør de ikke. De er redde for å bli avvist.

Skrevet

Ja, det tør jeg. Og nei, det er ikke bare mannens oppgave.

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke mannens oppgave vel?

Anonymous poster hash: ba503...d71

Eg er kvinne og eg tør aldri ta initiav, dessverre! Så skal det bli noko på meg, så er det mannen si oppgåve, ja.

;)

Anonymous poster hash: 3ca13...f21

• Liker 2
Skrevet

Ja. Og jeg oppfatter ikke det å stirre på en fyr som å ta initiativ.

• Liker 5
Skrevet

Hvordan kan vi kvinner ta initiativet når fyrer flest er av typen som drømmer om at kvinner skal ta initiativet, men som blir livredde når de faktisk gjør det?

• Liker 5
Skrevet

Ja, det er slik jeg møtte han som jeg er sammen med nå.

Skrevet

Hvordan kan vi kvinner ta initiativet når fyrer flest er av typen som drømmer om at kvinner skal ta initiativet, men som blir livredde når de faktisk gjør det?

Om de blir livredde, så er det mulig du gjør noe feil.

• Liker 6
Skrevet

Om de blir livredde, så er det mulig du gjør noe feil.

Svært sjeldent jeg tar initiativet, men mulig du har rett.

• Liker 1
Skrevet

Svært sjeldent jeg tar initiativet, men mulig du har rett.

Vel, du er tøff nok til å våge erkjenne egne svakheter. Så tviler ikke på at du er tøff nok til å ta kontakt med fremmede da det kreves langt mer mot til førstnevnte.

Skrevet

Vel, du er tøff nok til å våge erkjenne egne svakheter. Så tviler ikke på at du er tøff nok til å ta kontakt med fremmede da det kreves langt mer mot til førstnevnte.

He, he, he, takk.

Skrevet

Jeg sluttet å ta initiativ før jeg traff mannen min fordi jeg rett og slett ble avvist såpass mye at det rett og slett ble ganske vanskelig for meg. Det å utsette seg for gjentatte avvisninger gjorde i grunn alt vondt verre. Da jeg "gav opp" og sluttet å ta initiativ fikk jeg plutselig flere interessenter, hvis jeg kan si det på den måten.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Jeg sluttet å ta initiativ før jeg traff mannen min fordi jeg rett og slett ble avvist såpass mye at det rett og slett ble ganske vanskelig for meg. Det å utsette seg for gjentatte avvisninger gjorde i grunn alt vondt verre. Da jeg "gav opp" og sluttet å ta initiativ fikk jeg plutselig flere interessenter, hvis jeg kan si det på den måten.

Men alt ordnet seg jo vennen.

Skrevet (endret)

Jentas oppgave er å være tilgjengelig. Mannens oppgave er å ta initiativ.

Endret av Byliv
  • Liker 1
Skrevet

Jeg TØR, ja, men jeg gjør det ikke av andre grunner.

Få menn vil avvise en kvinne som sjekker dem opp - rett og slett fordi hun er såpass interessert at det antakelig blir noe på dem. Det betyr ikke at han er interessert i noe mer.

Å vente på mannens initiativ er en måte å filtrere ut menn som ikke er selvsikre nok og viktigst - ikke interessert nok.

Det er faktisk en grunn til at menn som regel er den "aktive" part og det er åpenbart for de fleste voksne, erfarne mennesker. Når menn klager over fenomenet er det som regel fordi de synes det er et herk, de tør ikke og det "urettferdig" med dagens likestilling. Men sannheten er at det de virkelig ønsker er å være selvsikre nok til å sjekke opp damer, ikke bare at damene skal gjøre det lett for dem.

For de som trenger basics:

http://www.therulesrevisited.com/2011/09/dont-initiate-contact.html

Anonymous poster hash: 28cfc...55b
Skrevet

Men alt ordnet seg jo vennen.

Det er sant, men det var etter at jeg sluttet å ta initiativ. :)

Skrevet

Jeg TØR, ja, men jeg gjør det ikke av andre grunner. Få menn vil avvise en kvinne som sjekker dem opp - rett og slett fordi hun er såpass interessert at det antakelig blir noe på dem. Det betyr ikke at han er interessert i noe mer. Å vente på mannens initiativ er en måte å filtrere ut menn som ikke er selvsikre nok og viktigst - ikke interessert nok. Det er faktisk en grunn til at menn som regel er den "aktive" part og det er åpenbart for de fleste voksne, erfarne mennesker. Når menn klager over fenomenet er det som regel fordi de synes det er et herk, de tør ikke og det "urettferdig" med dagens likestilling. Men sannheten er at det de virkelig ønsker er å være selvsikre nok til å sjekke opp damer, ikke bare at damene skal gjøre det lett for dem. For de som trenger basics:http://www.therulesrevisited.com/2011/09/dont-initiate-contact.html Anonymous poster hash: 28cfc...55b

Ja, la oss gå tilbake til 50-tallets regler.

Det er massevis av selvsikre playere som tar initiativ uten å være interessert i noe mer enn sex, så å bruke det som en måte å 'filtrere' de som virkelig er interesserte funker neppe særlig bra.

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tør ?

Å jada ;)

De som piler avgårde med halen mellom bena er ikke tøffe nok... for å si de på den måten.

Å stirre en mann i senk er ikke å ta initiativ, men det er heller ikke å kase seg over ham som han var en skadet antilope på den Afrikanske savannen.

Her er ingen kvinne som sitter stille på en stol og ser bedende på en mann i håp om at han skal invitere til samtale. Hun inviterer selv til samtalen.

Skrevet

Ja, la oss gå tilbake til 50-tallets regler.

Det er massevis av selvsikre playere som tar initiativ uten å være interessert i noe mer enn sex, så å bruke det som en måte å 'filtrere' de som virkelig er interesserte funker neppe særlig bra.

Du leste jo helt tydelig ikke artikkelen, så hva er poenget med å kommentere?

Han sier i kommentarfeltet at selvsagt vil noen menn være så frempå at de tar initiativ gang på gang med sex som eneste mål. Men så lenge man ikke sprer beina med en gang så faller endel fra.

Ingen teknikk er perfekt, men i totalen så er en kvinne better off med å ha et visst filter enn uten.

Anonymous poster hash: 28cfc...55b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...