-Fisken- Skrevet 29. april 2004 #1 Del Skrevet 29. april 2004 Noen som har en god oppskrift på smoothie? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. april 2004 #2 Del Skrevet 29. april 2004 Honning-jordbærsmoothie (2 glass) 5 dl melk 6 jordbær 2 ss honning 1 ss sitronsaft 6 isbiter Mabel Blue Smoothies (2 glass) 2 beger yoghurt med blåbær 3 dl Biola blåbærdrikk 1 ss maple sirup ½ ts kanel 2 dl frosne blåbær Powersmoothie (2 glass) 3 dl yoghurt naturell 2 dl lettmelk 2 dl frosne bringebær 2 ts melis 2 dl frosne bjørnebær Melonsmoothies (2 glass) 3 dl yoghurt naturell 1 stor honningmelon, i terninger og frosset 1 banan, i skiver og frosset Starbust Smoothies (2 glass) 5 dl Cultura Sitron 4 kiwi, skivet og frosne 1 banan, skivet og frossen 1 eple, i båter og frosset friske mynteblader For alle disse oppskriftene skal man bare ha ingrediensene i en hurtigmikser/blender og kjøre godt sammen. Du kan selvsagt bruke akkurat den frukten/bærene du selv ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2004 #3 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg bruker å lage smoothie av vaniljyoghurt , blandet med div. frukt. f.eks kivi, ananas. Tror det ligger en del smoothie oppskrifter, her på KG, hvis du gjør et lite søk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 29. april 2004 #4 Del Skrevet 29. april 2004 Kiwismoothie Ingredienser: 2 dl naturell yoghurt ½ banan 2 kiwi eventuelt 2 ts melis Fremgangsmåte: Rens kiwien og skjær den i skiver. Frys skivene et par timer. Kjør kiwi, yoghurt og banan i mikseren til alt er blandet. Hvis du synes det er for syrlig kan du tilsette litt melis. Serveres straks i glass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. april 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 29. april 2004 Å nam, så mye godt :-) Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 29. april 2004 #6 Del Skrevet 29. april 2004 I KK`s spesialblad Kropp sto det masse oppskrifter på Smoothies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2004 #7 Del Skrevet 30. april 2004 Appelsiner (Kiwi) Frosne jordbær Bananer Isbiter Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mai 2004 #8 Del Skrevet 3. mai 2004 *printe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 14. februar 2005 #9 Del Skrevet 14. februar 2005 Nå har jeg lest igjennom alle smoothies-trådene i dette forumet.. Synes denne var best, så derfor drar jeg den opp igjen! Jeg er en skikkelig smoothies fan!!! Favoritten min er Frosne bringebær Frosne bjørnebær Banan Appelsinjuice Skogsbæryoughurt Mmmm.... Flere som vil bidra? Ser også at de fleste bruker vaniljeyoughurt i smoothisene sine, hvorfor det? Youghurt med mer smak kan tillføre smoothisen masse nam! Og forresten, et tips jeg fikk av ei annen smoothies-fan, til dere med frokost-vansker; putt i en rå eggeplomme! Høres kanskje ekkelt ut, men man smaker det visstnok ikke, og det metter bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 14. februar 2005 #10 Del Skrevet 14. februar 2005 Ja, smoothies er godt!! :-) Vi fikk blender til jul og har smoothies ca. 3 ganger i uka. Fin måte å få i de minste barna frukt også!! Favoritten her hjemnme for tiden er: 1/2 l. melon yougurt/eller jordbær yougurt 2 never frossen frukt ( alt etter som hva som finnes i fryseren... ) 1 banan nam...... Vi har prøvd med yougurt naturell - da måtte vi bare sukre i tillegg ellers var den for sur, og så har vi prøvd Vanilje yougurt. Den likte familien, men for meg ble den kvalmende... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå