Gå til innhold

Naturdiet vs Xtravaganza

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurte på om noen her inne har erfaringer med ferdigdrikkene til Naturdiet? De selges blant annet på Rema 1000 til ca 20 kr stk. Man skal drikke 4 stk per dag. Jeg har gått på pulver før med stor suksess, men klarer ikke lenger "pulversmaken". Har egentlig lagt min elsk på Xtravaganzas RTD drikker, og de har endelig fått nettbutikk, slik at jeg "slipper" å gå kurset om igjen for å kjøpe drikkene, men jeg synes de er forferdelig dyre. 40 kr per stk, og man trenger 3 stk per dag. Det tilsvarer ca 3400 kr i mnd, som jeg synes er mye å bruke på "mat".

Derfor spør jeg altså om noen har erfaringer med Naturdiet sine shaker? De er jo halvparten så dyre, man slipper å bestille dem og man skal drikke 4 per dag, noe jeg liker, da tre ofte er i minste laget.

Link for de som ikke vet hva dette er: http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Vektreduksjon/Maaltidserstatning/Naturdiet-Shake-RTD.htm#

Setter pris på erfaringer om du vet om noen andre ferdigshaker også, vil ikke ha pulver som man må blande ut!

Anonymous poster hash: f8530...a3e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vitsen?

Anonymous poster hash: 4bc18...cf7
Skrevet

Vitsen er å gå ned i vekt, trodde de fleste skjønte det :) Dette er måten som fungerer for meg, men du skal slippe, så slapp av ;)

Skrevet

Vitsen er å gå ned i vekt, trodde de fleste skjønte det :) Dette er måten som fungerer for meg, men du skal slippe, så slapp av ;)

Spørsmålet var ikke bokstavelig, trodde du skjønte det.

Poenget er at dette fungerer for alle. Alle går ned i vekt når de får i seg mindre kalorier enn de trenger. ;)

Det er hva som skjer etterpå, som er interessant. De færreste klarer å holde vekten.

Så ja, jeg spør, hva er vitsen med et midlertidig vekttap? Skal du miste muskler og vann pga en konkuranse?

Anonymous poster hash: 4bc18...cf7

Skrevet

For min del har jeg ikke gått opp i vekt siden jeg brukte disse shakene sist. Men jeg ville ha en pause, for man blir selvsagt lei. Det er nå 6 mnd siden jeg brukte de sist, og ingen av de 24 kg jeg gikk ned da har kommet tilbake(Gikk opp to kg den første dagen jeg spiste mat, men det stabiliserte seg igjen). Jeg er dog veldig motivert, og skal nå ned 26 kg til. Da er jeg i mål. Har ikke hatt noen problemer med å gå over til "GreteRoede" mat i etterkant av slike kurer. Man må bare bruke hodet ;) Selvsagt går man opp om man går tilbake til gamle vaner, det sier seg selv.

Så for min del er det ikke et midlertidig vekttap det er snakk om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...