AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Hittel har jeg sagt Greit vi kan møtes en annen gang -fordi jeg ikke vil vise meg som en sur kjerring eller at det faktisk sårer meg at han gjør dette. Men nå er tålmodigheten min snart slutt. Foreslår han ny date har jeg lyst å si at nå er det siste sjanse. Det er vel bedre å si det rett ut sånn? Vil han respektere meg mer da? vi har kjent hverandre i 1 år cirka.er det for sent å sette seg i respekt etter så lang tid? Anonymous poster hash: 25e37...29f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Ikke si ja til noen ny date. Er betatt..utrolig vanskelig for å si nei når han spør. ts Anonymous poster hash: 25e37...29f
LittDiva Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Høres ut som exen. Gjør som Gjest sier, ikke engang gidd å bli irritert. De skjønner ikke før du " dumper" han. 2
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Er betatt..utrolig vanskelig for å si nei når han spør. ts Anonymous poster hash: 25e37...29f Vel, du får bare vise deg som ei nikkedukke. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Ok, something's not right. Han lever nok et "dobbeltliv" med dating, kjærester og koner i fleng. Har han gitt deg noen grunn på hvorfor han må avlyse? Har du fått sett "bevis"? Anonymous poster hash: 2c2a5...932 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 Høres ut som exen. Gjør som Gjest sier, ikke engang gidd å bli irritert. De skjønner ikke før du " dumper" han. Respekterte han deg mer etter det? ts Anonymous poster hash: 25e37...29f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #8 Skrevet 29. september 2013 Ok, something's not right. Han lever nok et "dobbeltliv" med dating, kjærester og koner i fleng. Har han gitt deg noen grunn på hvorfor han må avlyse? Har du fått sett "bevis"? Anonymous poster hash: 2c2a5...932 Ja har bevis.Har vært hjemmes hos ham og vet han er singel.vi har felles venner og han leier en leilighet hos noen jeg kjenner.Har bodd der i 6 år. Han avlyser vanligvis pga: jobb (han jobber mye ,ofte 12-timers dager men likevel..), eller sykdom. ts Anonymous poster hash: 25e37...29f
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #9 Skrevet 29. september 2013 Respekterte han deg mer etter det? ts Anonymous poster hash: 25e37...29f Jepp. Når de spør hvorfor så sier du det at du har blitt skitlei adferden hans og det er tydelig at han ikke er seriøs om og treffes. 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 Vel, du får bare vise deg som ei nikkedukke. Neeei det vil jeg ikke! Jeg må sette meg mer i respekt - om det ikke nå er for sent da Men skal la være å takke ja til invitasjoner fra nå av. ts Anonymous poster hash: 25e37...29f
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #11 Skrevet 29. september 2013 Neeei det vil jeg ikke! Jeg må sette meg mer i respekt - om det ikke nå er for sent da Men skal la være å takke ja til invitasjoner fra nå av. ts Anonymous poster hash: 25e37...29f Huff, jeg vet det er tøft.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #12 Skrevet 29. september 2013 Ja har bevis.Har vært hjemmes hos ham og vet han er singel.vi har felles venner og han leier en leilighet hos noen jeg kjenner.Har bodd der i 6 år. Han avlyser vanligvis pga: jobb (han jobber mye ,ofte 12-timers dager men likevel..), eller sykdom. ts Anonymous poster hash: 25e37...29f Hvis han er syk, så burde det vel ikke være noe problem å komme innom leiligheten hans for å lage ham en deilig kopp kakao/te/suppe ? Greit nok at han jobber overtid, men det er jo rart det skjer akkurat den dagen dere har bestemt dere for å finne på noe sammen, er det ikke? Dere har felles venner, men han kan jo ha møtt noen andre som han ikke har fortalt noen om, noen som er hos han de tidene du ikke er der. Er dere "ekslusive"? Hvis ikke er det jo ikke noe som stopper en kar for å få seg litt mer .... oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 2c2a5...932 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #13 Skrevet 29. september 2013 Huff, jeg vet det er tøft. ..uff ja det er alltid jeg som forteller venninner at de ikke må finne seg i sånt - nå gjør jeg det altså selv..føler meg så dum.Men skal virkelig prøve å holde meg unna fra nå av. ts Anonymous poster hash: 25e37...29f
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #14 Skrevet 29. september 2013 ..uff ja det er alltid jeg som forteller venninner at de ikke må finne seg i sånt - nå gjør jeg det altså selv..føler meg så dum.Men skal virkelig prøve å holde meg unna fra nå av. ts Anonymous poster hash: 25e37...29f eller du kan være like slem: Si ja, og så trekke det tilbake dagen før dere skal treffes. Hvis han spør hvorfor så si: "Vel, du har avtalt og brudt avtale så mange ganger nu, at den her gangen så tenkte ejg at jeg skulle gjøre det før deg". 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #15 Skrevet 29. september 2013 Uff, det høres kjent ut det der. Jeg har selv erfart å være nikkedukke, helt til jeg sa stopp. Fyren er nå helt på tuppa. Det er typisk menn. Så lenge du er lett tilgjengelig for dem så tar de deg for gitt. Hvor gammel er du ts? Anonymous poster hash: 5f2a2...847
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #16 Skrevet 29. september 2013 Hvis han er syk, så burde det vel ikke være noe problem å komme innom leiligheten hans for å lage ham en deilig kopp kakao/te/suppe ? Greit nok at han jobber overtid, men det er jo rart det skjer akkurat den dagen dere har bestemt dere for å finne på noe sammen, er det ikke? Dere har felles venner, men han kan jo ha møtt noen andre som han ikke har fortalt noen om, noen som er hos han de tidene du ikke er der. Er dere "ekslusive"? Hvis ikke er det jo ikke noe som stopper en kar for å få seg litt mer .... oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 2c2a5...932 Enig i det. Helt sikker kan jeg ikke være. men jeg vet at han har lite sosialt liv. Huseierne sa også til meg at han "alltid" er hjemme og de aldri ser noen komme på besøk,.. Om han ikke jobber sitter han mye foran pc-en virker det som.Han har hatt litt psykiske problemer med depresjon osv. Vi er ikke eksklusive nei. Begge er single og aktive på dating sider. Jeg har barn og er nesten alltid hjemme i helgene. Logger meg ofte inn på fredag- eller lørdagskveldene og da er han alltid der han også, så det virker lite sannsynlig at han har besøk av andre damer. Helt sikkert kontakt med mange damer på chat men irl virker han som en einstøing. Når han er syk er det som oftest ting som ikke er forenelig med besøk..f.eks. sterk migrene, at han er deprimert og vil være alene, feber, kjempetrøtt etter jobb og bare vil sove.. osv. osv.... Dette tar jeg med en klype salt og vet ikke hva jeg skal tro. ts Anonymous poster hash: 25e37...29f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #17 Skrevet 29. september 2013 Uff, det høres kjent ut det der. Jeg har selv erfart å være nikkedukke, helt til jeg sa stopp. Fyren er nå helt på tuppa. Det er typisk menn. Så lenge du er lett tilgjengelig for dem så tar de deg for gitt. Hvor gammel er du ts?Anonymous poster hash: 5f2a2...847 Uff ja..jeg må prøve det. Jeg er gammel...over 30 så jeg burde lært denne leksen forlengst Anonymous poster hash: 25e37...29f
makkapakka Skrevet 29. september 2013 #18 Skrevet 29. september 2013 neste gang du får en invitasjon ikke si ja, si heller...får se... og se eller hør hvordan han reagerer..
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #19 Skrevet 29. september 2013 eller du kan være like slem: Si ja, og så trekke det tilbake dagen før dere skal treffes. Hvis han spør hvorfor så si: "Vel, du har avtalt og brudt avtale så mange ganger nu, at den her gangen så tenkte ejg at jeg skulle gjøre det før deg". Hehe;) ja det hadde han nok hatt godt av... Jeg har avlyst noen avtaler jeg også,men da med gode grunner, og det har skjedd veldig skjelden. De gangene har han blitt sur og virket veldig mistenksom. ts Anonymous poster hash: 25e37...29f
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #20 Skrevet 29. september 2013 Hehe;) ja det hadde han nok hatt godt av... Jeg har avlyst noen avtaler jeg også,men da med gode grunner, og det har skjedd veldig skjelden. De gangene har han blitt sur og virket veldig mistenksom. ts Anonymous poster hash: 25e37...29f Det har han ikke rett til. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå