AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Har aldri hatt særlig symptomer i mine svangerskap. Trøtt, småmurringer bare. En ting som slår meg, og som "alle" har, er skjerpet luktesans og metallsmak i munnen. Det har jeg ALDRI hatt og føler meg skikkelig unormal. Andre som IKKE har disse symptomene? Anonymous poster hash: 4d118...9a8
Yesterday Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Ikke hatt metallsmak, er gravid for andre gang. Luktesansen er bedre ja.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Er i mitt andre svangerskap og har knapt nok hatt andre symptomer enn uteblitt mens (og økt luktesans i en periode). Den der metallsmaken i munnen er jeg skikkelig nysgjerrig på. Føler så mange nevner den. Lurer veldig på hva de mener. Snakker vi om en følelse av at man tygger på aluminiumsfolie med fyllinger eller mer en følelse av å smarte på en jernbit (smaken)? Du er uansett ikke alene! Anonymous poster hash: 5bb94...e96
Veggdyret Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Jeg har heller ikke fått metallsmak eller økt luktesans. Eller kvalme, murringer, humørsvingninger, etc. Har kun merket trøtthet og ømme brystvorter (pluss manglende mens). Og masse sparking nå som babyen begynner å bli klar til å komme ut
Gjest MammatilTiana Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har heller ikke symptomer.. Forrige sv.skap brakk jeg meg av alt og kastet opp tre ganger i uke tolv ellers så følte jeg meg ikke særlig gravid før sparkene og hikkinga fra den lille kom, så det trenger ikke å bety at det er noe galt :-)
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Vært gravid 2 ganger. Ikke hatt metallsmak i munnen, ikke økt luktesans, ikke trøtt, ikke spesiell dille på noe. Murringer(de to første ukene) litt kvalme, ømme bryst har vært mine tegn på graviditet de første månedene. Anonymous poster hash: b7c45...fab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå