AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Jeg har kjøpt meg ei jakke fra Vero Moda, den er helt lik denne bare i kortere versjon. (Finner den ikke i nettbutikken, men den har en vanlig lengde, går vel litt ovenfor rumpa ca) http://demandware.edgesuite.net/aagb_prd/on/demandware.static/Sites-NO-Site/Sites-pim-catalog/no_NO/v1380432779411/pim-static/large/10094047_Black_379792_001_ProductLarge.jpg Problemet er bare at jeg nesten kun går med mørke bukser, svarte eller mørkeblå skinnyjeans, samt som regel mørke sko. Har også mørkt hår, mørke øyne. Er redd for at alt blir for mørkt om dere skjønner. Takler ikke å gå med helt sorte antrekk, føler meg litt "emo" da, siden jeg har mørkebrunt nesten sort hår. Jeg tror jeg kler de aller fleste farger, er gylden i huden hele året, men tar litt ekstra sol av og til. Brune øyne, og langt hår. Blir ofte fortalt at jeg har typiske "middelhavsfarger". Sminker meg nokså naturlig. Har ikke det problemet med at jeg ser blek ut i svart, jeg bare trives ikke i at alt er mørkt! Syntes jakka er kjempefin! Men har litt problemer med at alt blir så mørkt. Har dere noen ideer til hva jeg kan bruke til, farger osv som kan passe til både jakka og med? Anonymous poster hash: 34370...113
Berit Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Det var en fin jakke, og kan gå til veldig mye. Du kan godt gå med mørkeblå jeans til svart. Noen tror at mørkeblått og svart ikke passer sammen, men det gjør det. Hvis du vil lyse det litt opp eller bruke flere farger, kan du bruke et lysere sjal i halsen. Det er veldig stilig
Gjest Nanne70 Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Kjempefin jakke! Jeg synes den er såpass spesiell at jeg ikke vil "rote" til stilen med skjerf eller noe, det kan lett bli for mye med detaljene på jakka. Men en god og varm høyhalset genser under i en lysere farge tror jeg blir kjempefint! Og en kul lue, hvis du liker det. En sort ytterjakke synes jeg ellers passer til det meste, og det behøver ikke bli "emo" selv om du går for sorte bukser og sort fottøy, heller. Du kan jo dessuten prøve med jeans i en annen farge, det finnes jo mye av dem nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå