AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Leser og hører stadig vekk om folk som drømmer om Chanel-veske (den svarte klassiske med lenkereim i sølv eller gull). Virker som så utrolig mange damer er opptatt av denne veska, sparer lenge for å kjøpe den, og er helt i ekstase. Er det bare jeg som ikke skjønner bæret?! For meg er den veska helt OK, ikke noe mer. En svart veske med Chanel-logo som lås liksom? Javel? Betale 20 000+ for noe sånt???? For meg er denne veska bare helt "meh...". Hadde ikke betalt 2000 for den engang, hadde vel egentlig ikke giddet å kjøpe den uansett pris. Jeg er glad i å kle meg, men favorittvesken min er en burgunderfarget veske med knepplås fra sekstitallet som jeg fant i en bruktbutikk i Wien. Betalte vel knappe 400 for den, men bruker den nesten hver gang jeg skal pynte meg litt, og har fått så mye skryt for den. Har heller aldri sett noen som har lik! Er det flere som ikke skjønner hvorfor Chanel-veske er så syyykt amazing? Hva er greia liksom? Anonymous poster hash: fb202...594 24
FantasDick Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Du er ikke alene. Nå har ikke jeg særlig peiling på vesker, men jeg ser de klassiske fra Chanel og LV o.l går igjen på ønskelister; jeg synes ingen av dem er noe fine og ville ikke betalt for de i det hele tatt - om jeg kunne kjøpt de billige for å selge de dyre videre hadde jeg gjort det. 2
drue Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Jeg husker jeg likte den godt for noen år siden. Nå er jeg derimot uinteressert, og det er mange vesker jeg ville valgt før den (om jeg skulle kjøpe en dyr veske).
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Du er neppe den eneste, hvis ikke hadde langt fler spart opp penger for å kjøpe. Folk er forskjellige. Jeg har en, men jeg hadde vel neppe kjøpt en om jeg måtte presse økonomien veldig for det. Angrer ikke på at jeg kjøpte den, bruker den hele tiden og den ser fortsatt ut som den gjorde da jeg kjøpte den. Anonymous poster hash: 658c0...08a
blonden Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Nei, du er ikke den eneste, jeg synes heller ikke den er en sånn holy grail veske. Jeg husker jeg syntes den var veldig fin tidligere da... Men det er mange andre designervesker jeg sikler etter da. Hehe
Gjest Vampen Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Det er ikke bare deg nei. Jeg synes veska er.. tja, ok? Jeg skjønner ikke helt hva som er så fantastisk med den, for å være ærlig. Og jeg hadde ikke, under noen omstendigheter, betalt mange tusen for den. Det gjelder egentlig alle svinedyre merkevesket. Jeg synes bare ikke de er verdt det. 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 Jeg skjønner heller ikke greia med den. Kommer aldri til å finne på å kjøpe en slik uansett pris. Min favoritt veske er en gammel gammel veske jeg fikk fra bestemor engang. Anonymous poster hash: b9b05...bdd
skruf Skrevet 29. september 2013 #8 Skrevet 29. september 2013 Veska er forsåvidt grei nok den, men ikke noe jeg drømmer etter og sparer penger for å kjøpe. Så du er ikke alene:)
Sugerøret Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 nei da. Jeg liker ikke slike vesker vanligvis.Samme for mulburry? Jeg kan ikke navnet en gang. Finner det latterlig å bruke 20000 kroner på en veske. Men det er smak og behag,samt prioriteringer
Samaysa Skrevet 29. september 2013 #12 Skrevet 29. september 2013 (endret) Veska har rett og slett mistet "gnisten" etter at alle motebloggerne har skaffet seg den. Tidligere var veska et slags statussymbol, men nå er den bare helt vanlig, og utseendemessig er den ganske harry. Å betale 20 000 kr for en veske er helt sinnsykt. Endret 29. september 2013 av Samaysa 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #13 Skrevet 29. september 2013 Nei, jeg går ikke rundt og drømmer om å eie noe så banalt og overfladisk som en veske jo er, det er mye viktigere ting jeg kunne tenke meg å bruke penger på. Nå er ikke slike vesker så "in" i min omgangskrets, jeg henger verken med bloggere, eiendomsmeglere, etc. Anonymous poster hash: 69fff...986 2
Gjest Wanderlust Skrevet 29. september 2013 #14 Skrevet 29. september 2013 Jeg kan ikke fatte at noen gidder å bruke så mye penger på en veske. Jeg ville ikke tatt en så dyr veske i bruk om jeg haddde fått den en gang. Da hadde jeg heller solgt den og brukt pengene på noe fornuftig. 3
Cosette Skrevet 29. september 2013 #15 Skrevet 29. september 2013 Det handler nok ikke så mye om vesken i seg selv, men mer om hva den signaliserer. Mange er vel av den oppfatning at den signaliserer «diskret luksus», at man er en tidløs, stilfull fashionista i beste Coco-ånd. Jeg for min del synes ikke den er noe særlig, og det strider liksom mot enhver fornuft å betale så mye penger for noe slikt. Jeg er helt med på at det er lurt å kjøpe klær og vesker i av en kvalitet og utforming som gjør at de holder seg pene lenge og kan anvendes i mange sammenhenger, men verken kvalitet eller utforming rettferdiggjør 20 000 kroner for en veske. Chanel-drømmerne sier nok at de betaler for en klassisk veske de kan ha i mange år, og som går til alt, men det er tull, naturligvis: de betaler for å kunne smykke seg med merket Chanel og nyte den (innbilte?) beundringen som følger. 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #16 Skrevet 29. september 2013 Det er ikke bare deg, jeg kommer aldri til å kjøpe en så dyr veske. Jeg er opptatt av kvalitet, ikke merker.Anonymous poster hash: 22b09...989
Gjest Raindrops Skrevet 29. september 2013 #17 Skrevet 29. september 2013 Jeg har enda ikke sett en veske som for meg er verd så mange penger. Hadde jeg hatt råd til en slik veske hadde jeg heller brukt pengene på en opplevelse eller noe tror jeg. 2
belle_ Skrevet 29. september 2013 #18 Skrevet 29. september 2013 Jeg er veldig glad i fine vesker og har flere dyre vesker. Men akkurat Chanel har aldri fascinert meg. Hadde jeg likt de, kunne jeg lett spart opp penger til å kjøpe en. Men for meg er ikke de noe spesielt. Så nei, du er ikke alene om å tenke det.
Djungelvrål Skrevet 29. september 2013 #19 Skrevet 29. september 2013 Nei, den er ikke gullbelagt og ikke sååå fin. SÅ å betale 25 000 for en veske er uansett ikke aktuelt. Kunne kanskje brukt 2-3000 men thats it!
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #20 Skrevet 29. september 2013 Jeg drømmer ikke om de veskene. Synes ikke de er så fine, nå som de er blitt så populære synes jeg nesten de er litt harry. Og jeg ville aldri brukt 20.000 på en veske uansett. Chanel er heller ikke merket for meg føler jeg, jeg er ikke rik eller classy nok Anonymous poster hash: 03b01...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå