TheOneLinePuncher Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Er det noen her som er uføre og har inntekt ved siden? Hva gjør dere isåfall, hvordan tilpasser dere det ihh til arbeidsudyktigheten? Hva tjener dere og hvordan passer man på at man ikke går over inntektstaket?
Lettpåtå Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Hva tjener dere og hvordan passer man på at man ikke går over inntektstaket? Det burde vel nesten justere seg selv ved at du ikke klarer å jobbe såpass mye pga. sykdom eller andre plager. Det er vel det som er poenget med uføretrygd eller hva? 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 hei. Jeg er Ufør og jobber 5 - 8 timer i måneden som støttekontakt Det er en veldig givende jobb som krever mye men samtidig lite, man tilbringer litt av al den fritiden man har med et annet menneske som trenger hjelp med å være sosial i hverdagen. Jeg tjener ikke mye 160,- i timen og så er det 36% skatt så blir et par ekstra hundrelapper i måneden som går rett i sparing til tannlege osv. Nå harj jeg blitt ufør og får hjelp av sammfunnet, så hvorfor ikke bruke den lille ekstra energien jeg har på å hjelpe andre Ikke hør på hva Lettpåtå sier, det er mange slike "uførehatere" som h*n som dømmer deg opp og i mente og mener man ikke skal ha det godt på noen som helst måte som ufør, det sier mer om dem en om deg stå på kanskje du kan hjelpe andre, enten frivillig arbeid eller annet. Anonymous poster hash: a1a36...321 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå