Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren til mannen min og kona hans har vært slemme mot oss ( Meg spess og litt mannen)

Så vi tok avstand. Nå ringer svigers og forteller at broren hans og kona er lei seg, og føler at han ( min mann) ikke er så mye med dem. Så dem legger skylda på meg og mener jeg har skylda for det... Men hallo det er de som var vrange fra starten og slengt og oversett oss totalt. Hvorfor er det slikt? Folk "slår og spytter" og er første mann til å grine for å få sympati.... Hva skal vi gjøre? Det er ikke min skyld, mannen har innsett det selv og oppdaget dems skitne spill.. Hva skal jeg si i en slik situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kom med mye piss i starten om at kona til broren ikke ville ha noe med meg å gjøre for hun kjenner meg ikke. Men jeg kjenner dem heller ikke. Så hun ville ikke at jeg skulle være med på noe. Litt etter litt løsnet det, men enda ville hu vite alt om meg men jeg skulle ikke vite noe om henne. Dem blandet seg i alt og mente at han ikke har peiling på forhold i og med begge er ikke erfarne når det gjelder forhold.

Skrevet

Så trist at folk konstruerer ting å krangle om. Høres ut som dere er 15. Hev deg over det da vel!

Skrevet

Vi er dessverre ikke 15, vi er voksne... Men ja, hele helgen er ødelagt av dem. Skal jeg drite i dem vil dem komme med mer piss etterhvert. Vi dreit i dem før, men dem skriker seg frem stadig.. De er så manipulerende at dem får med seg flere og flere...

Skrevet

Nå har vi bare hørt din side av historien. Hvordan vet vi at du er engelen og de er drittsekker? Kanskje det er omvendt?

Skrevet

Jeg er ikke engelen. Har seriøst såvidt møtt dem. Og dem har kommet med dette.

Synes det er trist at du kommer med det. For du vet virkelig ikke hvordan jeg har det. Har du noe konkret å komme med som hjelper kom med det, har du ikke trenger du ikke å svare her. Du kan ikke bare komme med "hva vet vi etc" Alle spør om hjelp her og alle vet man ikke om det sant eller ei. Men en prøver å hjelpe om en kan.

Skrevet

Jeg mener, kanskje du skal prøve å se saken fra deres side? Det finnes alltid to parter i en konflikt.

Skrevet

Det har vi og eg ble ikke lei meg når eg fikk høre at hun ikke ville inkludere meg for hun ikke kjenner meg. Men bak ryggen min spør hun og graver, baksnakker og helt nedlatende... Enda sa vi ikke noe, til dem oppførte seg direkte frekke og spydige..Da trakk vi oss laaangt unna....Det plaget dem tydeligvis..Så dem vil ikke ha oss vekk og ikke nære....What to do????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...