Gjest mamma Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 For over 2 år siden ble det slutt mellom meg og min elskede samboer. Etter 2 uker blir han "sammen" med hun som har siklet etter han o alle år! De hadde et forhold i ca 2 månder som jan forklarer var det dummeste han kunne gjort. Han var ung og så ikke håp mellom oss på det tidspunktet. Etter mange lange tårevåte uker bestemte vi for og prøve igjen. Idag 2 år etter VET jeg ham elsker meg,men jeg klarer ikke slutte å tenke åår det. Tenker mye på sexen, hvordan han var mot henne osv. Går idag til terapi og føler mer og mer lykke. Så kommer tankene bare helt plutselig Hvorfor? Han blir så sliten av meg og vil jeg skal legge det bak meg. Han sier hun betydde aldri noe, men hvordan kan man være sammen uten følelser? Håper noen kan hjelpe meg, og håper noen har opplevd noe av det samme. Blir jeg noen gang klare og slutte å tenke på det?
Bloggleseren Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Synes du burde vært i stand til å legge det bak deg etter to år. Dere var jo ikke sammen mens han stod i med henne. Eller er du redd for at han fortsatt har følelser for henne? Hva sier psykologen din om dette? Det er vel ikke så mye vi kan legge til i tillegg til det? 3
Hecubaa Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Du sier at det var hun som hadde siklet etter han i alle år - så han var vel bare ulykkelig fordi han trodde at han hadde tapt deg og så sitt snitt å "ha noen" i henne
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Egentlig kan du puste lettet ut. Han fikk henne han hadde siklet etter i alle år, kanskje drømte om "heller enn deg", og så fant han ut at gresset ikke var grønnere på den andre siden. Anonymous poster hash: b6f63...aeb
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Anonymous poster hash: 1e8f2...52f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå