AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Jeg har begynt i en ny jobb, hvor kleskoden er formell, og hvor damene bruker pumps eller pene støvletter inne på jobb. Til nå har jeg gått barføtt i pumpsene, må det ser litt mer rart ut etterhvert. Et enkelt spørsmål bare: Er det kun tynne nylonstrømper som passer i pumps eller kan man også bruke hele og pene sokker av annet stoff? Ser det rart ut? Synspunkter? Anonymous poster hash: 9cce4...159
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Jeg liker ikke sokker i pumps selv, men har brukt 80 og 100 denier strømper i pumps på vinterstid. Anonymous poster hash: 7a2ac...37f 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Brukar tynne strømpebukser når det vert kaldt og gjennom heile vinteren, så det ordnar det seg! Men, det må vera tynne strømper i pumps med mindre antrekket skal "dressast ned". Anonymous poster hash: 9cce4...159 1
FantasDick Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Jeg synes ikke det er fint med sokker i pumps, men jeg har brukt opptil 100 denier strømpebukser - det kommer litt an på antrekket. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Jeg synes det er stor forskjell på å gå med sokker i pumps og det å gå med ensfarvede strømper/strømpebukser i 100 den. Tanken har ikke engang slått meg om at jeg ikke skulle kunne benytte mine 100 den. ullstrømper i pumps på vinteren... Hva skulle alternativet være vinterstid tenker jeg.... ? Har som regel ikke med meg, eller liggende på kontoret, 15 den. bytte-til-strømper for vinterbruk selv om jeg alltid har et reservepar liggende i tilfelle, 'rottefelle revolusjon og krig og andre katastrofer'.
Gjest Tigress Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Eg er rett bak Lille-pus: sokkar i pumps ser teit ut uansett kva motebloggarane seier. Men tjukke strømpebukser eller strømper er heilt flott. Lille-pus: strømper er skaffa og såvidt teke i bruk. Eg kjenner meg litt self conscious, berre. Og så har eg oppdaga at ein del av skjørta mine som har splitt gjer glipe. Driv framleis og arbeider med ei løysing der.
Gjest Lille-pus Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 (endret) Strømper i pumps gir meg slike 50-talls vibber, og 50-tallet er en morsom tidsperiode; Eg er rett bak Lille-pus: sokkar i pumps ser teit ut uansett kva motebloggarane seier. Men tjukke strømpebukser eller strømper er heilt flott. Lille-pus: strømper er skaffa og såvidt teke i bruk. Eg kjenner meg litt self conscious, berre. Og så har eg oppdaga at ein del av skjørta mine som har splitt gjer glipe. Driv framleis og arbeider med ei løysing der. Den opplevelsen er det flere som har hatt, - trøst deg med det. Du vet...som unntakstilstand til flotte skjørt med generøs splitt, så må det da være lov å krype inn i en strømpebukse for å bruke skjørtet. Jeg ser på slike skjørt på den måten at de er laget for å brukes med strømpebukse. Om det ikke går med strømper som er lange og stroppene heist helt opp, så tar du friskt til mote en strømpebukse. Et lekkert skjørt er alt for dyrt til å bare henge i skapet, - det er ment for å brukes, - med eller uten strømper. Så mistenker jeg at neste skjørteprøve i butikk fort kan komme til å finne sted med strømper på - og trekker pent referansen til lørdagens skjørteprøve og innkjøp av to Sand skjørt for 'Pus'.. og til bøyingen og vendingen og vridningen og sjekkingen foran speilet utenfor prøverommet i butikken... og med latter erindres uttyrkket i ekspeditørens øyne da hun forstod at kunden bar strømper og ikke strømpebukse Endret 30. september 2013 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå