Gjest glamourgirl Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Må bare si det, igjen og igjen, Riket er en helt genialt fantastisk film. Var og så 1'eren på Rockefeller igår, og makan til fantastisk film skal man lete lenge etter. Satt som klistra i 5 timer, på vonde stoler, men utrolig bra! Neste torsdag kommer 2'ern, *gleder seg* Er det noen som har litt snadder og bakgrunnsstoff om filmen. Jeg hørte at det skjedde mye "uforklarlig" på settet og den slags, noen som har mere konkrete ting. Jeg er skikkelig filmfreak, og "filmsladder" er det moroeste jeg vet! Glammy
*Shira* Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 Vurdert lenge å kjøpe denne. Hva handler de om, regner med at det er flere filmer siden den varte så lenge.
Gjest glamourgirl Skrevet 29. april 2004 #3 Skrevet 29. april 2004 Det er en film, dvs, den begynte vel som en miniserie på TV i Danmark, også ble den omgjort til film. Hva den handler om, Rikshospitalet i Danmark, Riket, og de som jobber der. Hvis du så blander inn, humor, grøss, voodoo, spiritualisme, spøkelser, mord, en gal svenske, en losje og litt god gammeldags legeromantikk, så har du det, nesten. En av de filmene jeg har ledd mest av, vært mest skremt av, og vært mest fascinert av filmteknisk osv.
vonnie Skrevet 30. april 2004 #4 Skrevet 30. april 2004 Er det noen som har litt snadder og bakgrunnsstoff om filmen. Jeg hørte at det skjedde mye "uforklarlig" på settet og den slags, noen som har mere konkrete ting. Jeg er skikkelig filmfreak, og "filmsladder" er det moroeste jeg vet! Gå inn her og spør...her er det mange Filmfreaker :-) www.filmforumet.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå