AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Hvor lang tid i forveien kan bunben lages? Kan den lages et par dager i forveien? Hvordan oppbevare den til fyllet skal på? Kan man bruke frosne bringebær og blåbær fra frysedisken? (Poser med hele bær fra f.eks rema1000) Tenker å bruke ferske jordbær. Skal jeg tine bærene i en bolle eller på brett? Takknemlig for svar.Anonymous poster hash: a1880...de6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Bunnen kan du lage et par dager i forveien. Jeg pleier å la min stå i stekeovnen, da blir den passe sprø utenpå og seig inni. Jeg ville ikke ha brukt frosne bær, fordi de har en tendens til å bli vasne og soggy når de tiner og da blir de ikke særlig delikate. Hva med friske jordbær, mandarinbåter (f.eks. fra boks) og kiwi? Og når du først lager bunnen selv, lager du også vaniljekremen enkelt med eggeplommene som er til overs. Anonymous poster hash: 3c48c...ce7
Gjest navnelapp Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Bunnen kan du lage et par dager i forveien. Jeg pleier å la min stå i stekeovnen, da blir den passe sprø utenpå og seig inni. Jeg ville ikke ha brukt frosne bær, fordi de har en tendens til å bli vasne og soggy når de tiner og da blir de ikke særlig delikate. Hva med friske jordbær, mandarinbåter (f.eks. fra boks) og kiwi? Og når du først lager bunnen selv, lager du også vaniljekremen enkelt med eggeplommene som er til overs. Anonymous poster hash: 3c48c...ce7 Eg ville ikkje latt pavlovaen stå i omnen lenger enn over natta. I omnen er det ofte litt svidd ost, restar etter brent mat osv som kan sette smak på den. Ta den ut og pakk den tørt, t.d. i ei rein kaketine eller ein boks.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Bunnen kan du lage et par dager i forveien. Jeg pleier å la min stå i stekeovnen, da blir den passe sprø utenpå og seig inni. Jeg ville ikke ha brukt frosne bær, fordi de har en tendens til å bli vasne og soggy når de tiner og da blir de ikke særlig delikate. Hva med friske jordbær, mandarinbåter (f.eks. fra boks) og kiwi? Og når du først lager bunnen selv, lager du også vaniljekremen enkelt med eggeplommene som er til overs. Anonymous poster hash: 3c48c...ce7 Ville helst ha smaken av bringebær og blåbær sammen med jordbæra da.. TsAnonymous poster hash: e792d...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå