Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nestenkjæresten (datet 7 mnd, daglig kontakt, alle tror vi er kjærester) har perm nå fra millitæret.. Han snakket til meg hver dag mens han var rekrutt (2 mnd), men nå som han har perm i en uke har han ikke engang spurt om å møtes. Føler meg så hjelpesløs.. 3 dager har allerede gått. Og han deler permen sin på to steder, han har ikke engang sakt hvor lenge han blir her. Tørr ikke å spørre.

Ååhh det gjør så jævla vondt. Han sa han ville møtes når han var i millitæret, men å som han er 20 min unna.... Spurte han når han kom hjem om han ville møtes, men var for sliten

Anonymous poster hash: 59b9d...c2e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke lenger intressert.

Anonymous poster hash: e36f2...bdc
  • Liker 14
Skrevet

har lenge tenkt tanken. og nå er jeg ikke trist lenger, bare irritert. jeg vil gå videre! jeg vil han skal si at jeg ikke har en sjangse hos han lenger med rene ord, slik jeg kan gå videre med livet

Skrevet

Virker nesten som du er kjekk å ha når han er langt unna og trenger litt spenning, men ikke når han er hjemme. Tror jeg hadde satt ting på vent, for jeg hadde ikke syntes det var greit om han nå plutselig ville ha kontakt når han ikke hadde perm lengre.

• Liker 1
Skrevet

Takk for råd! Han sender alltid meld hver dag dersom jeg ikke starter. Igår var jeg litt frekk i tonen, noe som jeg tror han merket seg. Uansett, burde jeg la være å svare på meld hans?

ts

Skrevet

Takk for råd! Han sender alltid meld hver dag dersom jeg ikke starter. Igår var jeg litt frekk i tonen, noe som jeg tror han merket seg. Uansett, burde jeg la være å svare på meld hans?

ts

Hvordan frekk i tonen?

Skrevet

Dette er en no-brainer for alle som har vært i army'n. Han er uinteressert. Militæret kan sidestilles med et artig fengsel. Man når nok av tid til å reflektere på hvor mye man savner jenta si der utenfor, eller ikke.

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt det ovenfor. at han har funnet ut han ikke savner meg lenger?
Så hvorfor fortsetter han å sende masse meld! Jeg var frekk med å svare bittert og unnvikende, pleier alltid å skrive noe søtt til han så dette var en kontrast

ts

Skrevet

Men uansett. Det er vel dette som kalles the hard truth, bare surt jeg må høre det fra folk over nettet og ikke HAN. Dere hjelper meg å innse det, så tusen takk for det. Gjerne kom med flere slike :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Han er en feig kujon som synes det er kjempegreier å ha en dame i fall en kjeder seg men ikke ellers.

Det at dere ikke er kommet lenger enn til dating på 7 mnd burde egentlig være et hint. Men jeg skjønner også at man håper i det lengste.

Vær snill å ikke holde pusten mens du venter på hans konklusjon. Den kommer ikke.

Skrevet

Så jeg burde avslutte? Er redd, det værste kan være at han bare sier "greit". Vil at han skal kjempe. Men det kommer ikke til å skje..

Gjest Blondie65
Skrevet

Så jeg burde avslutte? Er redd, det værste kan være at han bare sier "greit". Vil at han skal kjempe. Men det kommer ikke til å skje.. Anonymous poster hash: 59b9d...c2e

Og jeg vil at det skal være en million på konto hvis jeg går inn i nettbanken.

Du kan ikke tvinge et annet menneske til å gjøre slik eller sånn. Du kan kun kontrollere deg selv.

Skrevet

Du vil at han skal kjempe? Man kjemper når noe er viktig for en selv og ikke fordi andre lager spill. Mulig han ikke er interessert mer men er for feig til å si fra. Men dette "jeg vil at han skal kjempe" kan du bare glemme.

• Liker 3
Skrevet

Eeeeh... Man kjemper for de tingene som virkelig betyr noe. Hvis han ikke er mer ivrig enn dette... Sorry altså, men jeg tror at du skal regne dette som et tapt slag. Har opplevd noe lignende selv, og det er ikke særlig festlig. Uansett kan du ikke tvinge ham til noe som helst, så det beste du kan gjøre er nok å se realiteten i øynene og gå videre.

Og en ting til: Vil du virkelig ha en fyr som ikke har guts nok til å si ifra at "Sorry, men jeg vil ikke være sammen med deg"? Hvordan tror du han ville forholdt seg til problemer som dere garantert hadde støtt på underveis i et langvarig forhold?

Opp med hodet, TS - du fortjener da bedre enn dette, gjør du ikke? Klem!

• Liker 1
Skrevet

Eeeeh... Man kjemper for de tingene som virkelig betyr noe. Hvis han ikke er mer ivrig enn dette... Sorry altså, men jeg tror at du skal regne dette som et tapt slag. Har opplevd noe lignende selv, og det er ikke særlig festlig. Uansett kan du ikke tvinge ham til noe som helst, så det beste du kan gjøre er nok å se realiteten i øynene og gå videre.

Og en ting til: Vil du virkelig ha en fyr som ikke har guts nok til å si ifra at "Sorry, men jeg vil ikke være sammen med deg"? Hvordan tror du han ville forholdt seg til problemer som dere garantert hadde støtt på underveis i et langvarig forhold?

Opp med hodet, TS - du fortjener da bedre enn dette, gjør du ikke? Klem!

Godt svar.

Tror den type unnvikende og feig måte å forholde seg til en kjæreste på også viser noe om hvordan man takler problemer generelt. Sats heller på en som gir deg støtte og er der for deg, og som ikke stikker ved første problem som oppstår.

Skrevet

Dette er en no-brainer for alle som har vært i army'n. Han er uinteressert. Militæret kan sidestilles med et artig fengsel. Man når nok av tid til å reflektere på hvor mye man savner jenta si der utenfor, eller ikke.

Fortell mer om di tid i the army.

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt det ovenfor. at han har funnet ut han ikke savner meg lenger?

Så hvorfor fortsetter han å sende masse meld! Jeg var frekk med å svare bittert og unnvikende, pleier alltid å skrive noe søtt til han så dette var en kontrast

ts

Tidsfordriv.

Om han hadde vært interessert hadde han vært like hypp på å møte deg nå, som det du er.

Skrevet (endret)

Jeg tror nok ikke han er særlig interessert dessverre. Har selv kjæreste i militæret, men det er kanskje litt annerledes, men når han har perm så er det ikke en eneste dag vi ikke er sammen for å si det slikt.

Kan du ikke bare spørre han rett ut da? "Hvorfor har du ikke tatt insj til å treffe meg nå som du har perm?" Det å gå rundt grøten å bare vente er bare selvpining. Bare spør rett ut. Det verste du kan få er at han ikke vil fortsette noe med deg, men det har han jo allerede gitt uttrykk for. Er det ikke bedre å få det svart på hvitt istedenfor å gå rundt å lure?

Endret av Alja91
  • Liker 1
Skrevet

ok takk.er egentlig ikke trist bare sint. har avvist så jævli mange gutter for han, virker som han tar meg for gitt. har hendt før jeg trodde d var over, men så trekkes jeg inn igjen.

ts

Skrevet

Kanskje han har funnet seg en jente i militæret, mange søte jenter på Bardufoss eller hvor han er hen..

Anonymous poster hash: 51504...11e
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...