Gå til innhold

Spør en overvektig mann,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør en overvektig mann ! Du får kun 100% ærlige svar. Kanskje du blir kvitt noen fordommer eller lærer noe ? Eller kanskje du får akkurat de svarene du forventet ?

Anonymous poster hash: f8655...91c
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har jeg gjort av brillene mine?

Anonymous poster hash: d4bc4...5ef
  • Liker 5
Skrevet

Blir du fort sliten når du har sex, eller er du konge og får dama til å gjøre mesteparten av jobben?

Anonymous poster hash: a49ee...117
Skrevet

Hvorfor har du blitt overvektig?

Anonymous poster hash: 58492...16e

Skrevet

Blir du fort sliten når du har sex, eller er du konge og får dama til å gjøre mesteparten av jobben?

Anonymous poster hash: a49ee...117

Jeg blir ikke fort sliten når jeg har sex. Jeg er faktisk i ganske god fysisk form for å være så stor som jeg er. Jeg var i mye dårligere form for et og et halvt år siden, har vært aktiv med fjellturer, sykling og litt styrke trening. I senga er jeg er den aktive av oss to (er gift) og hun er veldig fornøyd. Det er ikke pga min fysiske form, men fordi jeg er oppfinnsom ifølge min kone. Jeg får dama til å gjøre det jeg vil også, så litt konge i sengen må jeg nok være..ihvertfall liker jeg å tro det. :)

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor har du blitt overvektig?

Anonymous poster hash: 58492...16e

Jeg var tynn som en strek. I ungdomstiden ble jeg mobbet samt at jeg hadde en oppvekst som gjorde at jeg ikke følte meg sett. Jeg vet at jeg har ukritisk spist veldig usunt som mange ungdommer på den tiden. Det var ikke så stort press på kosthold og trening når jeg vokste opp på slutten av 80 tallet. Jeg tror jeg begynte ubevisst å trøstespise når jeg begynte på ungdomskolen. Jeg var tynn til jeg var omtrent 20. Tror min overvekt skyldes ukritisk bruk av mat/snop, lite aktivitet og lite kunnskap om hva jeg faktisk drev med. Tror jeg var fraværende på området å ta vare på meg selv. Følelsesmessige problemer, lav selvtilit og usikkerhet spilte muligens også inn, tro jeg slet med dette uten å være klar over det selv.

• Liker 3
Skrevet

Hvor har jeg gjort av brillene mine?

Anonymous poster hash: d4bc4...5ef

Haha, de pleier å ligge der du la dem sist :)

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd å gå ned i vekt eller prøver? Er du fornøyd med kroppen din og hva mener din kone? Når du sier du er overvektig, hvor stor er du egentlig?

Anonymous poster hash: a744d...393

Skrevet

Hvorfor er du anonym?

Skrevet

Hva tenker du når du ser andre overvektige? Menn og kvinner

Anonymous poster hash: ef56b...436
Skrevet

Kan jeg spørre om hvor mye overvektig du er i forhold til passe vekt for deg? Her på KG er man jo overvektig hvis man veier 65 kilo og er 170 cm høy.

• Liker 8
Skrevet

Har du prøvd å gå ned i vekt eller prøver? Er du fornøyd med kroppen din og hva mener din kone? Når du sier du er overvektig, hvor stor er du egentlig?

Jeg holder på å gå ned i vekt. Jeg veide over 130 kg og nå har jeg gått ned omtrent 15 kg. Jeg skal ende på litt under 100 kg eller deromkring. Dette er ifølge 2 kroppsanalyser fra helsevesenet og det som er naturlig for en mann med min høyde. Jeg er nesten 190 høy. Jeg er ikke fornøyd med kroppen min og er nok ganske selvkritisk. Men etterhvert som jeg begynte å trene så har jeg begynt å bli glad i kroppen min og ser mye bra. Jeg er bredskuldret og litt kraftig bygd, det syns jeg er fint. Jeg har mistet mye vekt forskjellige steder på kroppen, og det som sitter igjen er stort sett på magen. Min kone syns jeg er en kjekk mann, jeg er jo mere av utseende og personlighet enn overvekten min.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor er du anonym?

Jeg er anonym fordi jeg ikke vil ønsker å bli forbundet med overvekten min i andre diskusjoner osv. Jeg skammer meg også fordi jeg er overvektig, da er det letter å være anonym. Jeg er også anonym i andre tråder på kg, sånn som alle andre. Det er ikke alt man ønsker å bli forbundet med på nicket sitt.

• Liker 6
Skrevet

Kan jeg spørre om hvor mye overvektig du er i forhold til passe vekt for deg? Her på KG er man jo overvektig hvis man veier 65 kilo og er 170 cm høy.

Klart du kan. Jeg er omtrent 18-20 kg overvektig i forhold til det som jeg tror er realistisk og naturlig for meg og min høyde/kroppssammensetning. Hva det endelige resultatet blir er vanskelig å si. Det kommer vel an på kroppen og hvordan det ser ut i speilet. Jeg er ihvertfall ikke opptatt av å bli tynnest mulig. Jeg syns det er fint å være stor :)

• Liker 2
Skrevet

Hvem tror du blir den nye utdanningsministeren i Norge? Og tror du det stemmer at renta er på vei opp?

Anonymous poster hash: 7e37e...ea8
  • Liker 2
Skrevet

Hvordan damer liker du? Hvor viktig er kroppen og vekta til din kone?

Skrevet

Hvem tror du blir den nye utdanningsministeren i Norge? Og tror du det stemmer at renta er på vei opp?

Anonymous poster hash: 7e37e...ea8

Haha! :) Er veldig usikker, på akkurat det :) Tipper at renten kommer til å gå opp litt, men det er bare spekulasjoner. ;)

• Liker 2
Skrevet

Hvordan damer liker du? Hvor viktig er kroppen og vekta til din kone?

Jeg tiltrekkes av ulike typer damer i mange ulike fasonger. Kropp er ikke et spørsmål når det gjelder valg av partner, men helhet er viktig. Foretrekker kvinner som er søte, har litt kurver, liker å være aktiv, har en personlighet som tiltaler meg og som tar vare på seg selv psykisk og fysisk. Det er ikke slik at tynne/slanke jenter er fy i min bok siden jeg sa jeg liker kvinner med kurver. Personlighet er aller viktigst. Når det gjelder kona er ikke vekt viktig, det er bare et tall. Hun har former og noe kilo for mye i følge mange her på kvinneguiden. Kroppen hennes er heller ikke det viktigste i forholdet men jeg er heldig fordi jeg syns hun er digg. Hun er fresh, fin av utseende og har kurver. Heldiggrisen meg :)

• Liker 4
Skrevet

Og hvorfor mener du det skulle være interessant å spørre deg som en overvektig mann om noe?

Anonymous poster hash: 79d0c...5a8
  • Liker 3
Skrevet

Og hvorfor mener du det skulle være interessant å spørre deg som en overvektig mann om noe?

Anonymous poster hash: 79d0c...5a8

Fordi jeg selv ofte lurer på hvordan andre mennesker har det. Og så er det slik at jeg tror det er mye fordommer mot blant annet overvektige. Det ser man ofte her inne. Så da tenker jeg at det er greit å ha noen å kunne spørre som forplikter seg til å svare 100% ærlig. Overvekt er et samfunnsproblem, det kan være interessant å treffe menneskene bak. Selv kjenner jeg en del overvektige, min erfaring er at de ikke er slik fordommene tilsier. De som ikke finner det interessant stiller heller ikke seriøse spørsmål. :)

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...