Gå til innhold

4 dager før-hjeeeeelp, du som har fått positiv test før! Nå med bilde! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har testet på morgentrim i dag, 4 dager før egentlig testdag. Det er tydelig to streker der, men kan den vise falsk positivt når det er 4 dager før testdag?? Har hatt pittelitt blod på papiret av og til de siste to dager, og føler hele tiden eg får mensen.. Men det kan være den uteblir siden jeg tar Lutinus.. Vil ikke rope hurra for tidlig, men har hatt to dager langt i kjelleren når eg trodde dette ikke gikk. Det er en A1 test forresten!

post-63415-0-84781800-1380441091_thumb.j

Endret av Emit
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :gravid:

Anonymous poster hash: e36df...889
Skrevet

Når testen er så tydelig positiv så lenge før mens tyder det på et høyt hcg-nivå, og et egg som har festa seg skikkelig. Svake positive tester før ikm er mer vanlig, og typisk når egget bare sveiper borti livmorveggen.

Så gratulerer! :)

Skrevet

Når testen er så tydelig positiv så lenge før mens tyder det på et høyt hcg-nivå, og et egg som har festa seg skikkelig. Svake positive tester før ikm er mer vanlig, og typisk når egget bare sveiper borti livmorveggen.

Mener du det?? Er helt på tuppa her nå!! Tok den egentlig bare i dag tidlig for å bekrefte at mensen sku komme.. Det er forresten et ivf forsøk.. Vet ikke om det har noe å si for det du forklarte...?

Skrevet

Tvillinger?!

Hæ? Nei, satte bare inn ett, så det skal litt til ;) men positivt tror du?

Skrevet

:overrasket::overrasket::overrasket: Åneiii, nå ble jeg ENDA mer nervøs.

Og gratulerer Emit, den testen ser veldig veldig positiv ut! :biggrin:

Skrevet

:overrasket::overrasket::overrasket: Åneiii, nå ble jeg ENDA mer nervøs.

Og gratulerer Emit, den testen ser veldig veldig positiv ut! :biggrin:

Nei, nei, må ikke bli nervøs. Det vanligste er jo uansett at man tester svakt positivt så tidlig, uansett hvor vellykket graviditeten er! :) Men det er dumt å teste lenge før ikm fordi muligheten for at egget glipper er større større så tidlig. Det blir så mange dager hvor man går rundt og er nervøs, og kaster bort penger på g-tester for å se om ting går rett vei.

Skrevet

Den der er jo tydelig positiv :) gratulerer

Skrevet

Det er så rart, man styrer og "tvinger" seg selv gjennom flere runder ivf i den tro at man skal juble vilt når man får dette resultatet endelig. Men tenker bare at det ikke er sant, for godt til å være sant osv. Men tusen takk for gratulasjoner, håper det stemmer :):):):) CB digital i morgen tidlig! :O

Skrevet

Takk for gratulasjoner! :) i dag ble det CB digital, og den viser gravid 1-2 uker :D tenk at vi skulle bli så heldige, hadde mistet all tro!! Nå må vi bare håpe og tro at dette skal gå bra og bli til et barn :) Så til alle som ruger, skal ruge, prøver og feiler: ikke gi opp! Jeg gjorde det, har hatt lange dager langt i kjelleren. Så viser det seg at det faktisk kan gå likevel!! :)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...