AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Har nettopp entret uke 8 av svangerskapet, og jeg har mye mareritt. Det dreier seg stort sett om hun jeg har på åtte år; at hun blir kidnappet og omstendigheter rundt dette. Jeg har drømt om med det samme hun har blitt borte, at hun har vært vekk et par år, at jeg er i gang med å ringe privatdetektiv osv osv. Kjenner jeg smått blir sprø. I natt har jeg nesten ikke sovet fordi jeg fortsetter å drømme noe fælt med det samme jeg lukker øynene. Har vært gravid to ganger før, men kan ikke huske jeg hadde slike mareritt. Vil det avta etterhvert tro?Anonymous poster hash: 0d08f...fee
Gjest Tekola Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Jeg hadde det sånn i starten av svangerskapet mitt, det roet seg litt etter hvert, men ble erstattet av helt absurde drømmer Ei jeg diskuterte det med kunne fortelle at hun hadde det sånn i første svangerskap, men ikke de to andre. Så det varierer nok litt. Håper det stabiliserer seg for deg i løpet av noen uker, ikke godt å ha sånne mareritt!
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Jeg hadde helt forferdelige grusomme mareritt i gjennom begge svangerskapene mine. Såpass ille at jeg lå og hulket og gråt høyt i søvne og samboeren måtte vekke meg. Huff.. håper dine går over fortere enn mine gjør og at du ikke har dem gjennom hele svangerskapet. Ofte dreide mine seg om fæle ting som kunne skje med barna også. Jeg fikk beskjed om at grunnen til at jeg hadde så forferdelige drømmer var for at morsinstinktet mitt var så velutviklet. Så noe positivt var det jo. Men kunne gjerne vært de marerittene foruten altså. Anonymous poster hash: 18aef...7fa
tulipaner Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 jeg drømte veldig mye i begynnelsen og jeg hadde seriøse problemer med å skille drøm fra virkelighet en periode, jeg var rett og slett helt tullerusk når jeg våknet og jeg var overbevist om at vi hadde innbruddstyver i stuen og jeg tvang mannen til å gå opp å sjekke! Jeg syns det var veldig plagsomt, men så roet det seg litt.... kommer egentlig i bølgedaler på meg, kan få noen rare drømmer innimellom nå også ) uke 32) men det er overhodet ikke på lik linje med det som var i begynnelsen.
casting Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Hadde også masse mareritt i en periode. Drømte veldig livlige drømmer gjennom hele graviditeten, men på ett tidspunkt ble det så ille at jeg gruet meg til å sove. Det avtok mot slutten, drømte da i stedet om fødsel og om barnet...
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Tok meg en høneblund på ettermiddagen. Da drømte jeg at barnet døde i uke 34 (har opplevd å miste barnet mitt i uke 33). Kan bli festlige måneder dette hvis det fortsetter på denne måten Anonymous poster hash: 0d08f...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå