Gjest Dixie i.i Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Hei. Jeg skal i bryllup om et par uker, og har endelig funnet kjole! Jeg er bare litt usikker på hvordan sko jeg skal ha til, og hvor jeg evt kan finne dem. Det er en enkel lang "brunn-gull" kjole i fløyelsaktig stoff, (høres kanskje ikke så pent ut, men det er det.) Den er ettersittende og bare med en "skjev" stopp over den ene skulderen. Denne stroppen er lagd av gull blomster og perler (alt i gull) Er litt usikker på skovalget til. Tror det blir vanskelig å finne pene brune sko, tror dere jeg kan bruke gullsko til? Og hvor finner jeg i såfall det? Må ha HØY hel (da kjolen er litt lang...) og helst lukket tå da jeg har ANGST for å vise fram tærne mine. Bør være butikker i Oslo... 1000 takk
Gjest Ethereal Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 JEG ville ha brukt svarte sko til, kanskje du allerede har noen? Min personlige favoritt er slike sko med klumpete, rund tå og rem over vristen, og ganske høy, firkantet hæl. Det sikler jeg på, og har lyst til å kjøpe. Også stilig til fotsidt svart skjørt.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #3 Skrevet 29. april 2004 Normalt er ikke jeg så stor fan av gullsko, men det høres jo ut til å passe din kjole perfekt. Dessuten er det topp mote med gull eller sølvsko nå, så du bør finne det i nær sagt enhver skobutikk. Skomerket Högl har i hvert fall mye i gull og sølv nå (merket skal finnes i Skoringen-butikkene). Dersom du vil prøve deg på en matchende farget sko vil jeg anbefale Valkyrien sko på Majorstua. De har mye sko i farger, gjerne med matchende veske til. Hilsen Lille meg
Gjest Dixie i.i Skrevet 29. april 2004 #4 Skrevet 29. april 2004 Har ørten par sorte sko, men synes ikke det passet helt til. Blir litt anonymt (om du skjønner hva jeg mener) Har veske og sjal som passer perfekt til kjolen, er bare skoene som gjenstår. Får ta en runde i byen, om jeg er heldig så finner jeg kanskje noe i de "billigbutikkene" for det blir neppe de nye yndlingsskoene mine.... Og hva gjør jeg med smykker. Har tenkt å ha gullklokke og gullarmbånd, men er litt usikker på om jeg skal ta ett tynt gullkjede i halsen eller være bar??
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #5 Skrevet 29. april 2004 Jeg synes det høres ut som den stroppen er smykke nok i seg selv! Det blir lissom litt kræsj med et halssmykke mot en skjev stropp. Ha heller pynt i ørene (f.eks. perler). Hilsen Lille meg
Gjest Skrållan - ikke innlogget Skrevet 30. april 2004 #6 Skrevet 30. april 2004 Ang sko - de har noen RÅLEKRE sandaler på DNA nå. Men da må du nok vise fram tærne dine gitt Høy hæl, tynne stropper pyntet med paljetter, finnes både i sort, sølv og gull. Koster 450,- Sikler som besatt på sølvutgaven selv, hadde passet perfekt til jeans ute på byen.....
-ida- Skrevet 30. april 2004 #7 Skrevet 30. april 2004 Jeg kjøpte meg høyhelede vanlig pumps i gull på eurosko for ikke så lenge siden. Jeg har de til en gullkjole og i mine øyne er det ganske fint. Eller så går nok mørkebrune, noe du kanskje får mer bruk for senere også bra for å fremheve pynten oppe. Ellers så om de er veldig mørkebrunt stof fi kjolen ville jeg ha tatt noen sorte om du har noen hjemme som er utgåtte og gode å gå i. Vonde nye pensko er det værste jeg vet.
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #8 Skrevet 30. april 2004 Hva med disse, rålekre syns jeg: http://www.bianco.com/collection/viewer.as...&page=1&style=5 Bilde er i sølv, men har sett de i gull i butikken.
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #9 Skrevet 30. april 2004 Det høres absolutt ut som du bør ha gullfargede sko til denne kjolen, hva med disse: http://www.skoringen.no/skokatalog/skoring.../4214100582.jpg
Gjest Jamila Skrevet 30. april 2004 #10 Skrevet 30. april 2004 Ta deg en tur på Bianco, de har masse lekkert i gull nå, både med og uten åpen tå!
Gjest Xavia Skrevet 30. april 2004 #11 Skrevet 30. april 2004 Ja, på Bianco har jeg også sett gullsko. Har sett noen spisse, med høy tynn hæl. Kjempekule!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå