Gå til innhold

Venninne som kun vil én ting på byen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere gjort hvis dere hadde hatt ei venninne som bare vil én ting når hun er på byen? Altså å få seg noe. Jeg føler at jeg ofte joiner henne for vors og bytur, og så ender det opp med at hun bare bryr seg om å få hatt seg og at både jeg og byturen er helt underordnet dette.. Jeg tror ikke at hun er villig til å forandre seg for dette er sånn hun er og har vært så lenge jeg har kjent henne, så hva skal jeg gjøre? Jeg er lei av å pynte meg og bruke penger og glede meg til byturer som ender med at vi skilles fordi hun finner en fyr.

Anonymous poster hash: 19ff4...5ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn deg en fyr du og?

Eller la henne få gjøre det hun vil? Hun skal vel ikke akkurat måtte knipe igjen beina for din skyld? Sjalu kanskje?

Anonymous poster hash: 3ad35...80d
Skrevet

Slutt å dra på byen med henne?

• Liker 8
Skrevet

Få med flere venninner, så slipper du å være lost, når hun forsvinner:-)

• Liker 4
Skrevet

Hva hadde dere gjort hvis dere hadde hatt ei venninne som bare vil én ting når hun er på byen? Altså å få seg noe. Jeg føler at jeg ofte joiner henne for vors og bytur, og så ender det opp med at hun bare bryr seg om å få hatt seg og at både jeg og byturen er helt underordnet dette.. Jeg tror ikke at hun er villig til å forandre seg for dette er sånn hun er og har vært så lenge jeg har kjent henne, så hva skal jeg gjøre? Jeg er lei av å pynte meg og bruke penger og glede meg til byturer som ender med at vi skilles fordi hun finner en fyr.

Anonymous poster hash: 19ff4...5ef

Det er vel ofte derfor man går på byen for å få seg noe.

Anonymous poster hash: 06109...14f

Skrevet

Ikke enig med deg over. Man kan faktisk gå på byen for å hygge seg med venner. Ikke får å "få seg noe".

En slik venninne hadde jeg kvittet meg nokså kjapt med.

Skrevet

Dra ut med andre?

Søsteren min er akkurat samme og jeg bare varierer hvem jeg drar ut med.

Skrevet (endret)

Jeg hadde sørget for å aldri dratt ut med denne venninna alene. Hun høres veldig desperat ut, som MÅ få seg noe hver gang hun drar på byen, så det kan umulig være særlig gøy å dra ut bare med henne?

Jeg og mine venninner har en regel om at vi aldri lar noen være igjen helt alene dersom en av oss skulle "finne" noen på byen.

Endret av facepalm
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Synes det er dårlig gjort av venninnen din å ta deg med på bytur, og så ender det opp med at hun stikker hjem til en fyr. Går man på byn med venninner, så er det faktisk ment at man skal være på byn SAMMEN. En ting er om det skjer av og til, men hver gang er annerledes.

Jeg ville sluttet å gå på byn med henne. Ikke kjekt når hun bryr seg mer om et ligg enn deg.

Endret av happiest
Skrevet

"-Jeg er lei av å pynte meg og bruke penger og glede meg til byturer som ender med at vi skilles fordi hun finner en fyr."

Hva med å si det til henne ? Akkurat sånn , om det er det du føler.

Skrevet

Jeg ville ikke ditcha henne som venninne, om hun ellers er ålreit. Men jeg hadde ikke giddi å gå på byen med bare henne. Synes det er hyggelige jo flere man er uansett jeg da, her går venninnegjengen sammen, noen kan falle fra iløpet av kvelden, men vi er alltids ihvertfall 3-4 sammen hele tiden.

Man pleier jo gjerne å mingle litt uansett, det er jo koselig!

Skrevet

Finn deg en annen venninne eller gå ut på byen med andre.

Skrevet

Hun er ikke helt god hun heller. Når man skal ut or å jakte, så gjør man det alene.

• Liker 1
Skrevet

Ta folk for den de er tenker jeg. Og ta med deg ei til når dere skal på bytur. De fleste menn er sånn. Finner de ei dame stikker de fra kompisen.

Anonymous poster hash: 9a0b5...8d3
Gjest Raindrops
Skrevet

Ser egentlig ikke på dette som noe å surmule for. Hun er som hun er og alltid har vært, noe du tydeligvis er klar over. Ta med dere flere på byen, ikke vær så avhengig av én venninne.

Skrevet

Her er det tydeligvis noen som er sjalu...

Er jo null problem for en kvinne å få seg noe på byen. Å vri slikt til sjalusi er bare tull...

Anonymous poster hash: 88b6d...74e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...