AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Hvilken årstid liker du best, og når på året føler du det er best eller lettest å få seg kjæreste? Anonymous poster hash: 25112...3f8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Letteste tid å få kjæreste er vel om sommeren da folk er varme og lettkledde og er ute oftere. Om vinteren går alle i flere lag med vinterklær og snufser og med snøvær strever de fleste bare med å gå fra A til B. Om sommeren har man mer tid til overs til å være åpen for flørting. Anonymous poster hash: 476ba...457
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Den eneste årstiden jeg gjerne kunne hatt mindre av, er vinteren. Den kunne uten problem innskrenket seg til et par måneder. Kjæreste er godt å ha, året rundt... Muligens lettere å komme i kontakt med folk på sommerstid, når alle er mer ute, men vil tro dette ikke er spesielt avhengig av årstid.
skyflakes Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Jeg føler det er lettere å møte folk om sommeren. Man henger i parken, fester mer, folk er mer ute og flørter mer. Men sommeren er jo ganske kort, så om det resulterer i økt antall kjærestepar, det er jeg ikke så sikker på.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Glemte å svare selv jeg da. Men jeg merker kanskje at det er om vinteren jeg savner å ha kjæreste. Når det begynner å bli mørkt, kaldt og grått. - TS Anonymous poster hash: 25112...3f8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Lettest å møte kjæreste på sommeren, men best å ha om vinteren. Spesielt i juletiden. Blir så mye mer magisk å ha noen man elsker å dele kveldene foran peisen med Anonymous poster hash: b58f0...242
Bloggleseren Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 Jeg savner kjæreste mest om våren. Blir litt våryr og har så lyst til å ha noen å dele den lyse årstiden med. Men det er også veeldig koselig om høst med rødvin foran peisen. Kjæreste er i det hele tatt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå