Gå til innhold

Hvordan få hintet frem at jeg liker han, og om han også er innteressert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at jeg er blitt kjent med en gutt nå. Vi har kjent hverandre en liten stund, og har i det siste vært en del med hverandre. Jeg merker at jeg har begynt å like han veldig godt, og håper jo at det samme gjelder han.

Men jeg er litt usikker, så derfor vil jeg finne ut om han har lyst til at det kan bli noe mer, eller om han kun tenker vennskap. Men jeg vil jo trå litt varsomt, for å slippe en pinlig situasjon.

Har dere noen ideer? Hva jeg kan si? Gjøre?

Han pleier å gi "hade"-kyss, og er voldsom med å komme "borti" meg om vi er sammen. Han er ikke typen som legger hånden rundt meg feks. Men han kan ofte tilfeldigvis stryke meg over ryggen hvis han legger hånden på sofaen bak. Kanskje han tenker det samme og ikke vil tråkke i salaten han heller?

Høres skikkelig fjortiss ut dette :fnise: Men vi er da 20 og 24 år. Sånn hvis det har noe å si.

Anonymous poster hash: 71d1c...044
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare spør han. Ikke gjør det så vanskelig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke god på dette, men tror jeg ville prøvd å holde berøringer og blikk litt lenger enn det som er naturlig og se om han responderer. Hvis han gjør det, ville je kanskje turt å spørre rett ut.

Høres jo lovende ut! :-)

Anonymous poster hash: 0e17b...691

Skrevet

Du må bare si det rett ut. Vi gutter er generelt dårlig til å ta "små hint" og lignende.

Anonymous poster hash: 96b75...1ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...