Gå til innhold

Kan en mann som bytter kjønn til kvinne noensinne ha behagelig vaginalt samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en mann som bytter kjønn til kvinne noensinne (etter alle operasjoner) ha vaginalt samleie (ved å få en penis inn i sin nye vagina) som føles behagelig? Eller vil det alltid være sårt og vondt der nede? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 03ce6...9ba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil ikke være sårt og vondt om det gjøres skikkelig. Har hørt flere transseksuelle som har vært svært fornøyd og hatt nytelse av sex. Penishodet blir brukt som klitoris, så man vil absolutt ha følelser der nede, men jeg vet ikke med f.eks g-punktet osv da, for jeg kan tenke meg at en transseksuell ikke vil ha så mye følelser inne i vagina som jeg som er født kvinne har da, men dette vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: 277a9...659
Skrevet

Hvorfor tar du ikke den her over på transeforumet, eller noe?

Skrevet

Sårt og vondt vil det ikke være når ting er grodd.

Men det er en risiko hvor mye følsomhet som er igjen, når en gjør om en penis til en vagina (for det er det som skjer...) Så noen velger derfor å beholde kjønnsorgan når de skifter kjønn.

Anonymous poster hash: acea8...27a
Skrevet

Finnes det et transeforum her på KG?

Anonymous poster hash: 54af6...596
Skrevet

Sårt og vondt vil det ikke være når ting er grodd.

Men det er en risiko hvor mye følsomhet som er igjen, når en gjør om en penis til en vagina (for det er det som skjer...) Så noen velger derfor å beholde kjønnsorgan når de skifter kjønn.

Anonymous poster hash: acea8...27a

Så faren er altså ikke at det skal bli for sårt og følsomt, faren er heller at det skal bli for lite følelse?

Vet dere forresten noe om det vil være grusomt vondt der nede tiden etter operasjonen? Gjør det vondt å tisse for eksempel?

Skrevet

Noe ubehag vil det nok være.

Jeg husker at jeg så den norske dokumentaren 100 % mennesket som handler om MTF. Husker at hun måtte bruke noe som lignet en dildo for at det ikke skulle gro igjen der nede. Men at det med tiden ble bedre og ikke var noe ubehag.

Anonymous poster hash: 54af6...596
Skrevet

Så en dame som tidligere var mann, men byttet kjønn vil kunne ha like behagelig vaginalt samleie som en dame som var født dame? Samleie kan altså føles like bra?

Skrevet

Så en dame som tidligere var mann, men byttet kjønn vil kunne ha like behagelig vaginalt samleie som en dame som var født dame? Samleie kan altså føles like bra? Anonymous poster hash: 03ce6...9ba

Jeg kan ikke tenke meg at det vil bli like bra som for en som er født kvinne. Klitoris sitter jo også langt inn i kroppen og rund skjeden, mens penis ikke gjør det. Jeg er ingen lege, men innbiller meg at det vil være vanskelig for legene å lage noe som imiterer den invendige delen av klitoris.

Anonymous poster hash: 3531f...989

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at det vil bli like bra som for en som er født kvinne. Klitoris sitter jo også langt inn i kroppen og rund skjeden, mens penis ikke gjør det. Jeg er ingen lege, men innbiller meg at det vil være vanskelig for legene å lage noe som imiterer den invendige delen av klitoris.

Anonymous poster hash: 3531f...989

Da er det jo kjempekjipt for en som bytter kjønn, at hvis de skal få være riktig kjønn må de leve med mindre seksuell nytelse/mulighet for orgasme.

• Liker 1
Skrevet

Da er det jo kjempekjipt for en som bytter kjønn, at hvis de skal få være riktig kjønn må de leve med mindre seksuell nytelse/mulighet for orgasme.

Men igjen finnes det jo tusenvis av kvinner som er født kvinne som sliter med å få orgasme ved samleie, så relativt likt vil jeg tro det blir mellom dame som har vært mann og dame som alltid har vært dame.

Gjest Heartbeat
Skrevet (endret)

Hos kvinner som vil bli menn, utføres kastrasjon ved hjelp av røntgenbehandling, og brystene fjernes. De store kjønnslepper syes sammen med innlegging av testikkelprotese. En hudlapp brukes for å konstruere en penis.

Hos menn som vil bli kvinner, fjernes pungen, testikler og svamplegemet. Penishuden vrenges inn og omformes til en skjede. En del av selve penishodet (glans penis) settes sammen med urinrørsåpningen for å skape en klitoriseffekt. Det opereres inn brystproteser.

Tatt fra medisinsk leksikon

Nesten en fjerdedel av pasientene sa at de hadde vært i stand til å ha sex med partneren etter operasjonen, og nesten halvparten sa at de klarte å få orgasme.

Endret av Heartbeat
Gjest Snoken-
Skrevet

Man kan vel strengt tatt ikke bytte kjønn.

• Liker 1
Skrevet

Nesten en fjerdedel av pasientene sa at de hadde vært i stand til å ha sex med partneren etter operasjonen, og nesten halvparten sa at de klarte å få orgasme.

Dette er om jeg får si det selv elendige prognoser, kjære gud, er jo 70 prosent sannsynlighet for at en mann som opereres til kvinne ikke vil kunne ha sex med en partner etter operasjon. Altså, at man etter all sannsynlighet ikke vil kunne ha behagelig vaginalt samleie som en kvinne har.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Dette er om jeg får si det selv elendige prognoser, kjære gud, er jo 70 prosent sannsynlighet for at en mann som opereres til kvinne ikke vil kunne ha sex med en partner etter operasjon. Altså, at man etter all sannsynlighet ikke vil kunne ha behagelig vaginalt samleie som en kvinne har.

Ja, kun 25% som kan ha behagelig samleie eller orgasme, ser det ut til :/

Skrevet

Ja, kun 25% som kan ha behagelig samleie eller orgasme, ser det ut til :/

Det syntes jeg var ufattelig dårlige tall, en mann som bytter kjønn til dame vil jo oppleve at seksualiteten ikke lenger er en del av livet. Lurer på om de tallene er ang perioden ret eter operasjon eler om det er livet ut.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg ser denne tråden ikke er helt fersk lenger men jeg kan utifra egen erfaring rapportere om at post-op vaginalt samleie er særdeles behagelig. I love it ^_^

• Liker 1
  • 5 år senere...
Skrevet
På 22.10.2013 den 16.27, Ms.Mx skrev:

Jeg ser denne tråden ikke er helt fersk lenger men jeg kan utifra egen erfaring rapportere om at post-op vaginalt samleie er særdeles behagelig. I love it ^_^

Litt teit å åpne denne igjen, men får du operert inn slimhinner? Eller må du alltid bruke glidemiddel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...