Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et spørsmål angående menn...

Jeg er en søt og oppegående jente på 29 år. Blir så frustrert over menn.

Jeg er for tiden singel, og møter da selvfølgelig på mange menn på min vei. Jeg føler jeg har vokst fra den one night stand-greia som preget ungdomstiden min........

Jeg vil møte menn og bli KJENT med dem, bli forelska, føle litt på spenningen ved det å ha truffet en person som du virkelig liker. Vil ikke at et forhold skal bygges på at man har sex etter å ha kjent hverandre i 4 dager. Ikke misforstå, jeg er utrolig glad i sex, og er avhengig av at også denne delen funker i et forhold. Og det er vel der problemet ligger...jeg er interessert i å ha et forhold, og alle menn jeg møter føler jeg ser på meg som en potensiell deilig elskerinne uten å i det hele tatt forplikte seg, eller være interessert i å bli kjent med MEG...

Nå sier jeg ikke at jeg pusher, eller er desperat på noen måte. Heller tvert imot, jeg er ganske så avslappet. Jeg er derimot ærlig om at jeg er interessert i å bli kjent med noen før jeg hopper til køys med dem, føle at vi kanskje er på bølgelengde når det gjelder e viktigste ting i livet.

Har dere noen råd og tips om hvordan jeg skal treffe på, og holde på en mann som er interessert i noe mer enn kun det seksuelle, en som også er interessert i mennesket meg..? Eller er jeg for storforlangende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Been there, too :-?

Dessverre har jeg ingen konkrete råd å gi, utover det å kanskje vri fokus bort fra "å treffe noen for potensielt forhold", fram til å kanskje fokusere mer på dine kvaliteter, at du har det bra UTEN kjæreste. Jeg traff min samboer da jeg minst av alt var forberedt på det, på vei hjem fra byen en sen natt. Vi kom i snakk, utvekslet telefonnumre, og møttes senere. Så utviklet ting seg litt etter litt (egentlig ganske raskt).

Gjest gjest1
Skrevet

Tror ikke alle menn er sånn Lovvi. Det er vel bare så enkelt at du ikke har funnet den som også er interessert i å bli bedre kjent med deg. Du har blitt eldre, og det har mennene du treffer også.

jeg kan bare snakke utfra meg selv selvfølgelig, men jeg tror ikke jeg er så mye annerledes enn de fleste andre, og det jeg merker etter som årene går er at jeg aldri forelsker lenger. ALdri og aldri, men i tilfelle hvor jeg da var yngre ville forelsket meg dødelig, så er det mer nå litt sånn; jo'a hyggelig han, men dett er dett....

Det skal mer til, og jeg orker aldri å involvere meg seriøst i en som i utgangspunktet ikke setter i gang reaksjoner hos meg, fordi jeg er redd for å måtte avslutte det på et punkt senere... og akkurat det med avslutninger er jeg veldig dårlig på - da blir jeg liksom sittende fast og kommer ikke ut av det...

Kanskje det er sånn mennene du treffer har det også, du er hyggelig og søt og derfor kunne de godt tenke seg å ha sex med deg, men utover det rører du ikke ved noen strenger. jeg sier ikke at du skal forandre deg, men rett og slett belage deg på at det kan ta litt tid før du treffer en du rører ved sånn ordentlig.

Kanskje de ikke rører ved deg sånn ordentlig heller disse mennene hvis du kjenner etter, kanskje du bare vil ha et forhold til en eller annen som er hyggelig nok?

Skrevet

Veldig gode svar her inne...Jeg får egentlig bare bekreftelse på det jeg egentlig har visst innerst inne. Godt å vite at jeg ikke er unormal eller håpløs på noen måte. Bare at som Mysan sier, jeg ikke har truffet på en mann som jeg ikke har rørt ved noe dypere enn det overflatiske. Og dette gjelder nok meg også, når jeg tenker etter...de er riktig så hyggelig, men ikke så fantastisk at jeg har sånn spesiell lyst til å være fysisk nær dem...

DEn rette er vel er ute et sted...

Mitt nye motto etter to knalltøffe år i vår tøffe verden, er;

"DET ÅRNER SEG FOR SNILLE JENTER!!" :tommelsmil:

Gjest TomKrus
Skrevet
Veldig gode svar her inne...Jeg får egentlig bare bekreftelse på det jeg egentlig har visst innerst inne. Godt å vite at jeg ikke er unormal eller håpløs på noen måte. Bare at som Mysan sier, jeg ikke har truffet på en mann som jeg ikke har rørt ved noe dypere enn det overflatiske. Og dette gjelder nok meg også, når jeg tenker etter...de er riktig så hyggelig, men ikke så fantastisk at jeg har sånn spesiell lyst til å være fysisk nær dem...

DEn rette er vel er ute et sted...

Mitt nye motto etter to knalltøffe år i vår tøffe verden, er;

"DET ÅRNER SEG FOR SNILLE JENTER!!" :tommelsmil:

Treffer ikke slike som oss på byen vet du. Men en dag, uten at du aner det, så møtes blikkene våre over noen varer på bunnprisen borti gata, eller på en spasertur i korsvika :wink:

I alkoholrusen blant det audiovisulle og visulle støyet på utesteder blir det fort det overflatiske som blir gjeldende...som regel (har nå klart å treffe noen på byen og da)

Skrevet

Korsvika er en fin plass......bare så dumt at ingen tør å snakke med meg der jeg lufter schæferbikkja mi.......de tror jo bikkja kommer til å angripe alle som prøver å snakke med matmor....... :hoho:

Gjest Ethereal
Skrevet

Men hvis det til slutt er en som prøver, og som også vier bikkja oppmerksomhet, da kan du i det minste være sikker på at dere har én ting til felles :)

Skrevet

Ja...det er fortsatt håp!

Det ikke alle vet, er at bikkja mi riktignok ser ut som en stor og farlig schæfer, men at hun i virkeligheten er som en puddel forkledd i ulveklær....det er ikke uten grunn jeg har måtte LÆRE henne å bjeffe på kommando, sånn at hun iallefall fremstilles som veeeeldig farlig hvis jeg føler meg utrygg på en situasjon... :sjarmor:

Men det var jo ikke bikkja mi dette handlet om! JEG VIL HA EN MANN SOM FÅR MEG TIL Å FØLE MEG LEVENDE!!

Gjest TomKrus
Skrevet
Korsvika er en fin plass......bare så dumt at ingen tør å snakke med meg der jeg lufter schæferbikkja mi.......de tror jo bikkja kommer til å angripe alle som prøver å snakke med matmor....... :hoho:

*mental note: Gå av sykkelen og gi alle schæfere på din vei din fulle oppmerksomhet.* :wink:

Skrevet
:hoho::hoho: Rettelse* Gå av sykkelen og gi alle schæfere med ei lita blond eier ved sin side masse oppmerksomhet*
Gjest TomKrus
Skrevet
:hoho::hoho: Rettelse* Gå av sykkelen og gi alle schæfere med ei lita blond eier ved sin side masse oppmerksomhet*

Rettelsen er notert. Ny mental note: *Korsvika må besøkes oftere enn en gang i uka. Se opp (ned) for snertne blonde jenter med schæfere ved sin side.* ;)

T. Krus som faktisk mener han ennå holder seg innenfor det opprinnelige temaet...

Skrevet

T.Krus kan forøvrig også tilføye i sin mentale nota*Granåsen er også et perfekt sted å treffe på snertne damer med bikkje av ymse slag på slep...

Lovvi beynner forøvrig å tvile på om hun nå har overskridet den magiske grensen over det opprinnelige tema............Men pytt, pytt....arbeidsdagen ble langt lysere enn fryktet klokken syv i morges... :wink:

Gjest TomKrus
Skrevet
Lovvi beynner forøvrig å tvile på om hun nå har overskridet den magiske grensen over det opprinnelige tema............Men pytt' date=' pytt....arbeidsdagen ble langt lysere enn fryktet klokken syv i morges... :wink:[/quote']

Kommer bare med råd og tips om hvordan du skal treffe ordentlige menn, jeg, og det var vel det som det ble bedt om i det første innlegget? :wink: Og at du hjelper deg selv på veien er jo bare flott! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...