Gjest Ts Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Holder på å gjøre det slutt med kjæresten men det oppsto ett problem. Han tror nemlig ikke på at det blir/er slutt. Hvilke praktiske ting kan jeg gjøre for å vise han at jeg virkelig vil ut av forholdet? At der ER slutt? Hvordan kan jeg gjøre det klart og tydelig for han at løpet er kjørt?
Lady Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Vil han ikke tro på det, eller tror han virkelig ikke på det? 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 bare si det er slutt. ikke ta tlf ,eller svar på meldinger. så skjønner han nok tegninga. Anonymous poster hash: 76689...d27 2
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Holder på å gjøre det slutt med kjæresten men det oppsto ett problem. Han tror nemlig ikke på at det blir/er slutt. Hvilke praktiske ting kan jeg gjøre for å vise han at jeg virkelig vil ut av forholdet? At der ER slutt? Hvordan kan jeg gjøre det klart og tydelig for han at løpet er kjørt? Bor dere sammen? (evt begynn å pakk) Evt hvem står leilligheten på?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Kanskje han har lest noen tråder her og tror det er en test for å se om han vil kjempe for deg? Anonymous poster hash: c42db...ac6 1
Gjest Ts Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Vi bor sammen, og leiligheten står på meg men jeg kommer til å flytte etter nyttår. Han vil virkelig ikke tro på meg. Han tror alt vil ordne seg uten at han trenger å gjøre noe som helst. Han planlegger tydeligvis å flytte med meg videre.
Gjest Ts Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Kanskje han har lest noen tråder her og tror det er en test for å se om han vil kjempe for deg? Anonymous poster hash: c42db...ac6 Isåfall er han virkelig dum. For jeg tester ikke. Og jeg aner ikke om han leser på KG eller ei. Vi har slitt med forholdet i mer enn 3 år. Og jeg er skikkelig ferdig med forholdet nå. Men det vil han ikke tro. Forslag til hvordan jeg får han til å innse alvoret? Eller skal jeg bare gi en god f i å forklare noe som helst?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Sånn var min også. Han nektet å innse det, og ga meg dårlig samvittighet. Plutselig forsvant han under jorda, nektet å levere tilbake ting som var mine, og dukket opp med ny dame kort tid etterpå. Beste råd: Vær lei. Vis at du er drittlei og at det ikke er mer å hente hos deg. La han se det i øynene dine at dere er ferdige. Anonymous poster hash: 49630...1b1 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Kanskje han har lest noen tråder her og tror det er en test for å se om han vil kjempe for deg? Anonymous poster hash: c42db...ac6 Hi hi hi! Anonymous poster hash: e3cba...3d7
Gjest anonym Skrevet 28. september 2013 #10 Skrevet 28. september 2013 Har du fortsatt følelser for han ts? Var det noe spesielt som skjedde siden du nå har bestemt deg for godt?
Gjest Ts Skrevet 29. september 2013 #11 Skrevet 29. september 2013 Har du fortsatt følelser for han ts? Var det noe spesielt som skjedde siden du nå har bestemt deg for godt? Som jeg skriver: Jeg er ferdig med forholdet.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #12 Skrevet 29. september 2013 Vi bor sammen, og leiligheten står på meg men jeg kommer til å flytte etter nyttår. Han vil virkelig ikke tro på meg. Han tror alt vil ordne seg uten at han trenger å gjøre noe som helst. Han planlegger tydeligvis å flytte med meg videre. Har dere sammen investert i møbler/hvitevarer? Ta i såfall opp med han nå, hvordan dere skal fordele innboet når dere flytter fra hverandre på nyåret. Ta gjerne opp dette og andre praktiske ting i forhold til flyttingen med jevne mellomrom. Spør han direkte om han har begynt å se seg om etter nytt sted å bo.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #13 Skrevet 29. september 2013 Holder på å gjøre det slutt med kjæresten men det oppsto ett problem. Han tror nemlig ikke på at det blir/er slutt. Hvilke praktiske ting kan jeg gjøre for å vise han at jeg virkelig vil ut av forholdet? At der ER slutt? Hvordan kan jeg gjøre det klart og tydelig for han at løpet er kjørt? Dersom dere bor sammen nå; er det mulighet for at en av dere flytter ut allerede nå? Av erfaring vet jeg at det kan være problematiskt å fortsette å bo sammen etter at det er slutt. Tilbringer dere fortsatt mye tid sammen (pga at dere evt bor sammen)? Er forholdet 100% på vennskapsnivå nå, slik at det ikke er spesielle ting som kan misforstås fra hans side? Evt er det jo mye som av han kan misforstås og gi spire til håp om fortsettelse av forholdet, dersom dere bruker en del tid sammen på fritiden pga at dere bor sammen ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå