Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hobbybladene da :) I hvert fall Allers sitt, og ett til, men turte ikke å gå bort til hylla og se etter - redd for å ikke klare å beherske meg. :fnise:

Prøver å vente til det er blitt oktober å kjøpe, så over helga derimot.....

Hvilke blader kjøper dere? :)

Anonymous poster hash: 88705...672
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juleblader er så koselig! Jeg prøver også å beherske meg, men pleier å kjøpe noen av bladene. Liker best de som det er litt håndarbeid i, men synes også Kamille Jul som regel er litt koselig :)

• Liker 1
Skrevet

Høh, trodde faktisk jeg pleide å kjøpe alle julebladene, men Kamille jul har jeg ikke. Må se etter det :)

Prøver hvert år å la være å kjøpe alle bladene da, men er ikke hvert år det går..... :fnise: familien sitt MÅ jeg ha, og de har jeg faktisk spart på også :)

Skrevet

Kjenner julestemningen min får seg en knekk når jeg stabler juleblader i hylla, fyller i julebrus og julemarsipan. I september. Tror jeg må finne meg en annen jobb enn butikkmedarbeider :P

Skrevet

Nekter å kjøpe slike blader før 20 desember. De skal vi kose oss med etter julaften.Rar tradisjon,men jeg liker det sån.

Skrevet

Nekter å kjøpe slike blader før 20 desember. De skal vi kose oss med etter julaften.Rar tradisjon,men jeg liker det sån.

Men nå tenker du kanskje på tegneserier? :) for der er jeg enig, de skal en kose seg med i mellomjula.

Men hobbyblader som familien juleblad, allers julehobby eller hva de heter alle sammen er litt i seneste laget å lese i mellomjula - rekker liksom ikke å strikke eller lage noe særlig da :)

• Liker 3
Skrevet

Litt tidlig syns jeg. Nille hadde fått inn lego julekalenderene, ved siden av Halloween stæsjet. Få unna Halloween først, så kan juletingene komme.

Anonymous poster hash: e074f...3cf
Skrevet

Men nå tenker du kanskje på tegneserier? :) for der er jeg enig, de skal en kose seg med i mellomjula.

Men hobbyblader som familien juleblad, allers julehobby eller hva de heter alle sammen er litt i seneste laget å lese i mellomjula - rekker liksom ikke å strikke eller lage noe særlig da :)

Ja mente slike tegneserier .Jeg fikk ikke med meg ordet "hobby" i først posten. (igjen..stønn)

Skrevet

I morgen blir det juleblad-shopping! :) I alle fall en liten smakebit!

Skrevet

Høh, trodde faktisk jeg pleide å kjøpe alle julebladene, men Kamille jul har jeg ikke. Må se etter det :)

Prøver hvert år å la være å kjøpe alle bladene da, men er ikke hvert år det går..... :fnise: familien sitt MÅ jeg ha, og de har jeg faktisk spart på også :)

Har spart på alle juleblader jeg har kjøpt de siste 10 årene jeg, så det begynner å bli noen ;) Ikke hvert år jeg rekker å lage alt jeg har lyst til, så da synes jeg det er koselig å ta de frem senere og lage det et annet år.

Noen som vet hvilke juleblader som står på utgivelseslisten i år (de hobbyrelaterte)?

• Liker 1
Skrevet

I fjor kjøpte jeg et fra Tara. "Tara juledrøm" eller no sånnt. Likte det veldig godt. Hobby, mat og masse stemningsfulle bilder. Lurer på om det kommer i år også? Noen som vet?

Ellers så har jeg hvert år kjøpt Familien sitt jule-håndarbeidsblad. Mange fine oppskrifter, men litt lite nytt og "innovativt" kanskje.

Skrevet

Hvis man skal lage noe av det som står i disse bladene, og har planer om å bli ferdig til jul, så må man begynne nå...

• Liker 1
Skrevet

I fjor kjøpte jeg et fra Tara. "Tara juledrøm" eller no sånnt. Likte det veldig godt. Hobby, mat og masse stemningsfulle bilder. Lurer på om det kommer i år også? Noen som vet?

Ellers så har jeg hvert år kjøpt Familien sitt jule-håndarbeidsblad. Mange fine oppskrifter, men litt lite nytt og "innovativt" kanskje.

Enig i det du sier om Familien sitt. I tillegg så liker jeg ikke at de ofte har mange Drops-oppskrifter i sine blader. Har de det, så gidder jeg ikke å kjøpe bladet. Da kan jeg jo heller bare printe ut oppskriften gratis på nettet.

Dessuten er jeg blitt skeptisk til Familien etter de ga ut Familiens Småstrikk (et blad som kom i høst), og det var FULLT av feil. Det er litt kjedelig.

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de begynner å selge juleting allerede i oktober. Synes det er alt for tidlig jeg da,

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de begynner å selge juleting allerede i oktober. Synes det er alt for tidlig jeg da,

Poenget med disse bladene er jo at det ofte krever litt planlegging. Håndarbeide tar litt tid, og vil man lage flere ting før jul, så er det jo greit å tenke litt før advent. Jeg skjønner egentlig ikke at dette skal være så vanskelig å skjønne. Julepynt, mat og andre ting er jo noe annet.

• Liker 1
Skrevet

Tjuvkikket litt i noen av de på butikken idag. Mye fint, men det var det å får rota seg til å få tid og råd til det da. :laugh:

Skrevet

13. desember har jeg siste eksamen for semesteret og skal da belønne meg selv med å kjøpe inn juleblader :D gleder meg !!

Anonymous poster hash: e0b76...b5a
  • Liker 1
Skrevet

Jeg elsker juletiden, men det er altfor tidlig! Har sett at de har fått pepperkaker i butikkene osv... hjelpes.. Vi er i Oktober!!!!

Skrevet

Men dette er om juleblader, ikke den fordømte maten og alt annet. :ler: Mulig jeg er blind, men jeg har ikke lagt merke til så mye annet. :klo: (Bortsett fra at Select katalogen med sine særdeles usmakelig skrekkelekrtomusikknisseroboter. :overrasket: )

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...