Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Har begynt på høyskole, går i en klasse med ca 30 elever. Forrige uke var vi på vors hele klassen. Jeg snakka med en av guttene i klassen min, han var veldig hyggelig og vittig. I og med at vi var litt fulle tulla vi veldig mye og var på veldig godt humør begge to. Jeg fortalte at jeg spiller fotball, noe han også synes var gøy. Vi blei enige om p møtes dagen derpå for å spille litt med en av kameratene hans som ikke går i klassen. Jeg tenkte med meg selv at dette bare var fyllesnakk. Dagen derpå, spurte han meg på face om vi skulle spille. Jeg løy og sa at jeg hadde helt glemt avtalen og var på jentekveld. Han sa jeg måtte kose meg osv. Og jeg svarte det samme tilbake. Siden det har han nesten ikke sett på meg. Han sa hei en gang, men ellers virker han veldig "care". Hvorfor tror dere han oppfører seg sånn? Er det noe jeg kan gjøre for å bedre situasjonen?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Han så at du var på face og tok deg i løgnen, så klart! Anonymous poster hash: 956f5...4a3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Han spørte deg jo ihvertfall. Du avslo, og ballen er på din side. Anonymous poster hash: f39e2...562
Tabris Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Hvorfor løy du? Han prøvde seg og fikk avslag. Selvsagt oppfører han seg deretter. Nå er det opp til deg. 1
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Men han kan jo se på meg og oppføre seg normalt selvom vel? Løy på en måte ikke, hadde seriemaraton med de 2 jentene jeg bor med, ville ikke ditcha de. Pluss at vi ikke hadde ball. Greit nok at ballen er på min side, men han trenger vel ikke oppføre seg overlegent? TS
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Men han kan jo se på meg og oppføre seg normalt selvom vel? Løy på en måte ikke, hadde seriemaraton med de 2 jentene jeg bor med, ville ikke ditcha de. Pluss at vi ikke hadde ball. Greit nok at ballen er på min side, men han trenger vel ikke oppføre seg overlegent? TS Han føler seg ikke overlegen men avvist. Anonymous poster hash: ad392...dd5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Men han kan jo se på meg og oppføre seg normalt selvom vel? Løy på en måte ikke, hadde seriemaraton med de 2 jentene jeg bor med, ville ikke ditcha de. Pluss at vi ikke hadde ball. Greit nok at ballen er på min side, men han trenger vel ikke oppføre seg overlegent? TS Han føler seg jo avvist. Hvem synes ikke det er ekkelt? Anonymous poster hash: f39e2...562 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå